Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Drushliak Maryna Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ GeoGebra as Means of Improving the Quality of Education(2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro VasylovychThe article substantiates the use of dynamic mathematics software as effective means of formation of the functional thinking of pupils, which directly impact on the quality of mathematical education. The constructive approaches to solving mathematical problems by GeoGebra reduce the weight of analytical calculations. Such approaches put forward the need for skills to constract the desired configuration, take into account the dependencies between its parameters, visualize positions of possible results, even "see" the desired function, for which you need to determine extreme. The authors use GeoGebra in solving extreme problems using method based on constructing an empirical graph of the relations between the values and defining of extremum. Another method is based on the visualisation of spreadsheets of the values of the empirical function and their analysis. The effectiveness of the proposed approach was tested during 2015-2017 and was experimentally confirmed in the work on the research topic "The use of information technology in education" through the organization of math group works for pupils in the Sumy region. We tracked the overall level of academic achievement and its dynamics. Since the scale had two positions (right/wrong) and the results of educational achievements were not dependent on each other, we used the sign test. The statistical check at the significance level of 0.05 confirmed the positive impact of the group works on the quality of mathematical preparation of pupils.Документ Організація автоматизованого контролю у професійній підготовці вчителя: аналіз залучення програм динамічної математики(2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaУ статті розглянуто питання організації автоматизованого контролю, відмінного від комп’ютерного тестування, за навчальними досягненнями майбутніх учителів математики, фізики, інформатики на базі програм динамічної математики – засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань, які передбачають динамічне оперування різними математичними об’єктами й можливість оперативного одержання на екрані відомостей про їхні властивості. Обґрунтовано доцільність використання таких засобів і комп’ютерних інструментів та режимів у них. Описано шляхи організації контролю, зокрема: можливість покрокової демонстрації розв’язання (на прикладі програми The Geometer’s SketchPad), можливість через інтерактивний вплив на математичний об’єкт перевірити його цілісність (на прикладі програми GeoGebra), можливість автоматизованої перевірки самого ходу розв’язування через спеціальні комп’ютерні інструменти (на прикладі програми Математичний конструктор), можливість переходу середовища у спеціальний режим з обмеженнями (на прикладі програми GeoGebra). Всі зазначені шляхи організації контролю проілюстровано конкретними прикладами. Окремо описано режим GeoGebra Exam програми динамічної математики GeoGebra, базуючись на досвіді її використання при вивченні спецкурсів, орієнтованих на формування умінь використовувати програмні засоби математичного спрямування у професійній роботі вчителя. Зазначено позитивні аспекти його використання у підготовці вчителя, наведено приклад роботи у цьому режимі із аналізом результатів.