Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Krasilov Andrii Dmytrovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку в групах продовженого дня(2021) Гвоздецька Світлана Володимирівна; Рибалко Петро Федорович; Прокопова Людмила Іванівна; Дубинська Оксана Яківна; Красілов Андрій Дмитрович; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Rybalko Petro Fedorovych; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Dubynska Oksana Yakivna; Krasilov Andrii DmytrovychМетою статті є розробка та експериментальне обґрунтування методики розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку у групах продовженого дня засобами рухливих ігор. Для реалізації визначеної мети було використано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, тестування рівня розвитку спритності, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. У процесі вивчення й аналізу науково методичної літератури було визначено, що додаткове використання рухливих ігор на годинах фізичної культури в групах продовженого дня позитивно впливає на розвиток спритності в учнів молодшого шкільного віку. Також аналіз існуючих програм і методик стосовно проведення годин фізичної культури у групах продовженого дня показав, що вони малочислені та застарілі і потребують наукового обґрунтування. Для заздалегідь визначеного та спрямованого впливу на розвиток спритності у молодших школярів на годинах фізичної культури у групах продовженого дня була розроблена авторська методика, при складанні якої були враховані: зміст шкільної програми з фізичної культури для молодших школярів, вік, стать, рівень фізичної підготовленості, бажання школярів відвідувати години фізичної культури. Для експериментального обґрунтування розробленої нами методики був проведений педагогічний експеримент, результати якого свідчать про ефективність використання авторської методики для розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку на годинах фізичної культури у групах продовженого дня.Документ Самостійні заняття фізичною культурою як засіб підвищення рівня фізичної підгготовленості учнів молодшого шкільного віку(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2016-04-21) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychУ статті розкрито сутність проблеми самостійних занять фізичною культурою дітей молодшого шкільного віку. Описано розроблену нами модель самостійних занять фізичною культурою (СЗФК) для учнів початкової школи. Представлено результати впровадження моделі та її ефективність у підвищенні рівня фізичної підготовленості молодших школярів.