Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Loza Tetiana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Effect of Recreation-Oriented Tourism Program on Physical Health of Middle School-Aged Children(2019-01) Леоненко Андрій Васильович; Leonenko Andrii Vasylovych; Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Бріжатий Олександр Володимирович; Brizhatyi Oleksandr Volodymyrovych; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaHealth is the highest value for a person that directly depends on lifestyle and behavior, especially this is the case of the youth, when habits and behavior stereotypes are formed (Cojocariu, 2014-2015). Its level is directly depends on physical education at school, participation in a specially-organized and independent physical education activities during non-school hours (Bolotin & Bakayev, 2015; Brusseau & Hannon, 2015; Brusseau, Hannon & Burns, 2016; Pochtar, 2010).Документ Effectiveness of Yoga-Aerobic Means’ Application in Physical Education of Primary School Pupils(Педагогіка,психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту.Зб.наук.пр.під ред Ермакова С.С., 2016-01) Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla Serhiivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaPurpose: to determine influence of health related technology on physical condition level of primary school pupils. Material: in the research two groups of first form pupils participated: control group (n=28) and experimental group (n=26). Level of children’s physical fitness was determined with the help of isolated motor tests. At home pupils fulfilled independently and with parents the learned at classes exercises for prophylaxis of posture disorders and for stretching. During fulfillment home tasks or other work in sitting position children were involved by parents in practicing of the worked out by us physical exercises’ breaks. Results: we observed rising of pupils’ physical fitness level: flexibility, ability to keep static balance, power endurance of back and abdomen muscles. To the highest extent yoga aerobic means influenced on flexibility and static balance indicators. Conclusions: when choosing physical exercises for short break in work we considered content of pupils’ learning functioning at definite lesson. All complexes of exercises are to be fulfilled reading texts of the worked out by us verses. It facilitates pupils to better memorize sequence of exercises’ fulfillment and gives emotional coloring to physical exercises. Key words: first form pupils, technology, asanas, stretching, relaxation, physical qualities.Документ Важливість та ефективність дій гнучкісних вправ на організм жінок зрілого віку(2017) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглянуті питання пов’язані з анатомічними особливостями жіночого організму, надано фізіологічне обґрунтування впливу гнучкісних вправ на з’єднувально-тканинний комплекс, тренінг гнучкості жінок зрілого віку та його оздоровчий вплив.Документ Військово-спортивне багатоборство у системі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів(ТОВ "Ланер", 2016) Лоза Тетяна Олександрівна; Хоменко Олександр Сергійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Khomenko Oleksandr SerhiiovychУ статті визначено, що прикладні види спорту охоплюють пожежно-прикладні, військово-прикладні та службово-прикладні види. Схарактеризовано види військово-спортивного багатоборства та визначено їх особливості. На основі аналізу наукової літератури досліджено вплив цього виду спорту на розвиток особистості студента. Підкреслено, що заняття військово-спортивним багатоборством мають виховну та оздоровчу спрямованість, сприяють розвитку всесторьонньо розвиненої особистості, вихованню морально-психологічної стійкості, почуття патріотизму та колективізму, формують морально-вольові якості. Визначено безпосередній зв’язок військово-спортивного багатоборства із патріотичним вихованням особистості.Документ Дослідження рівня фізичної підготовленості дівчат-підлітків на уроках фізичної з урахуванням особливостей жіночого організму(2010) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглядається проблема підвищення фізичної підготовленості дівчат-підлітків на заняттях фізичною культурою з урахуванням особливостей жіночого організму. Визначені дні менструального циклу сприятливі для розвитку фізичних якостей.Документ Ефективність використання засобів йога-аеробіки у фізичному вихованні учнів початкової школи(2016-01) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla SerhiivnaВизначити вплив здоров’яформуючої технології, розробленої на основі використання засобів йога-аеробіки, на рівень розвитку фізичних якостей учнів початкової школи. Матеріал: у дослідженні брали участь дві групи учнів: контрольна (n = 28) та експериментальна (n = 26). Результати: використання засобів йога аеробіки у фізичному вихованні учнів перших класів загальноосвітньої школи дозволило підвищити рівень розвитку фізичних якостей, особливо гнучкості, здатності утримувати статичну рівновагу та силової витривалості м’язів спини і черевного пресу. Висновки: комплекси вправ йога-аеробіки можуть широко використовуватися в процесі фізичного виховання з метою підвищення рівня фізичної підготовленості дітей, які навчаються у початковій школі.Документ Ефективність впровадження професійно орієнтованої програми занять з пілатесу для студенток економічних спеціальностей(2018-06) Петренко Олена Павлівна; Petrenko Olena Pavlivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ даній статті представлені результати експериментального дослідження впровадження в навчальний процес з фізичного виховання студенток економічних спеціальностей професійно орієнтованої програми занять з пріоритетним застосуванням засобів пілатесу. Наведені данні тестування рівня фізичної підготовленості та психофізіологічних якостей студенток контрольної та експериментальної груп за системою тестів ЄВРОФІТ та автоматизованою системою «НС-психотест». Визначені позитивні статистично достовірні зміни за показниками фізичної підготовленості у студенток експериментальної групи (p<0.001). Доведено, що впровадження професійно орієнтованої програми занять з використанням засобів з пілатесу сприяє покращенню таких психофізіологічних якостей, як: концентрація, стійкість та переключення уваги, швидкість переробки інформації, які притаманні майбутнім фахівцям економічної групи спеціальностей. Підтверджено ефективність розробленої професійно орієнтованої програми занять з фізичного виховання, методика яких спрямована на покращення професійно важливих якостей студенток економічних спеціальностей.Документ Застосування інтервальних гіпоксичних вправ у тренувально-оздоровчому комплексі майбутніх вчителів(2009) Лоза Тетяна Олександрівна; Верблюдов Ігор Борисович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Verbliudov Ihor BorysovychУ работі наводяться дані проведеного дослідження у педагогічному вузі на предмет вивчення впливу на функціональний стан студентів застосування тренувально-оздоровчого комплексу, основу якого складали інтервальні гіпоксичні вправи. В якості тесту використовувався показник індексу Руф’є. В ході дослідження виявлено, що застосований набір інтервальних гіпоксичних вправ може ефективно застосовуватися майбутніми вчителями в самостійному оздоровчому тренуванні.Документ Кваліфікаційна робота за освітнім ступенем «Магістр» методичні рекомендації для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Томенко Олександр Анатолійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Tomenko Oleksandr AnatoliiovychМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок визначення тем кваліфікаційних магістерських робіт, вимог до порядку викладання матеріалу та її структурних елементів. У роботі розглянуто особливості підготовки, написання та захисту кваліфікаційної магістерської роботи спеціальності 014 Середня освіта ( Фізична культура) У публікації надано методичні рекомендації для студентів, наукових керівників та рецензентів за даним напрямом підготовки, які спрямовані на забезпечення методологічної, теоретичної та експериментальної підготовки до виконання наукових досліджень, захисту та оцінки кваліфікаційної магістерської роботи на державних іспитах.Документ Кросфіт в основі фізичного виховання студентів ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017-05-18) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Єременко Наталія Олексіївна; Yeremenko Nataliia OleksiivnaУ статті подано обґрунтування методики використання кросфіту в процесі фізичного виховання студентів. Різноманітність вправ та складність виконання комплексів дає змогу рекомендувати кросфіт для широкого застосування на заняттях з фізичного виховання, а також самостійних занять фізичними вправами студентів ВНЗ для покращення фізичної підготовленості.Документ Методологічні основи оздоровчого тренування студентської молоді(2017) Лоза Тетяна Олександрівна; Хоменко Олександр Сергійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Khomenko Oleksandr SerhiiovychЦель: осуществить теоретический анализ проблемы формирования социально-педагогических основ влияния оздоровительной тренировки на состояние здоровья человека. Материал и методы: анализ и обобщение данных научно-методической литературы. Результаты: определены и систематизированы факторы, а также показана их взаимосвязь, который определяет возможность и надежность достижения цели оздоровления различных групп населения. Выводы: полученные результаты исследования могут быть использованы как базовая основа для построения оздоровительно-тренировочных программ с различными группами населения, а также для обеспечения эффективного решения задач физического воспитания в высшем учебном заведении.Документ Модель оздоровительно-тренировочных занятий на основе использования средств аквафитнеса в профессионально-прикладной подготовке студентов экономических специальностей(2014-04) Петренко Наталія Володимирівна; Petrenko Nataliia Volodymyrivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaМета: обгрунтування, розробка та апробація моделі оздоровчо-тренувальних занять з використанням засобів аквафитнеса. Матеріал: в експерименті брали участь 69 студенток віком 17-18 років. Результати: встановлено, що розроблена модель позитивно впливає на фізичну працездатність студенток сприяє підвищенню адаптаційних процесів до майбутньої професійної діяльності та удосконаленню процесу навчання. Рекомендується враховувати наступне: 1 ) засоби і методи аквафитнесу повинні бути адекватними морфофункціональним особливостям і сприяти підвищенню діяльності серцево-судинної системи, загальної витривалості, силовим зді- бностям, гнучкості, психофізіологічнимиякостями, 2) в якості засобів аквафітнесу доцільно використовувати вправи аеробної спрямованості та помірної інтенсив- ності ; 3 ) використання засобів і методів аквафітнесу має сприяти формуванню інтересу до систематичних і самостійних занять фізичними вправами. Висновки: модель сприяє розвитку і вдосконаленню навичок і вмінь, необхідних майбутнім фахівцям економічного профілюДокумент Обгрунтування технології використання засобів йога-аеробіки у фізичному вихованні молодших школярів(СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014-04) Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla Serhiivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглядаються теоретичні засади технології використання засобів йога-аеробіки у фізичному вихованні молодших школярів та визначені шляхи для мотивації учнів до занять фізичною культурою, підвищення фізичної підготовленості та зміцнення їх здоров’я.Документ Оптимізація процесу адаптації першокласників до початку навчання в школі засобами йога аеробіки(Фізична культура, спорт та здоров`я нації Зб.наук.праць, 2014-05) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla SerhiivnaРозроблена технологія фізичного виховання молодших школярів з використанням засобів йога аеробіки, яка сприятиме адаптації першокласників до початку навчання у школі. Запропоновано використання засобів йога-аеробіки на уроках фізичної культури, у фізкультурних хвилинках, у фізичному вихованні в сім’ї, у самостійних заняттях дітей.Документ Осмысление пользы оздоровительной тренировки для разных групп населения(Минск: БГМУ, 2018-04) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaГлавной социальной задачей сегодня необходимо назвать оздоровления населения, усиление мер первичной (предупреждение заболеваний) и вторичной предупреждение обострений, ослабление организма) профилактика. При этом следует учитывать, что половина факторов, которые определяют состояние здоровья современного человека относится к образу жизни. Необходимость занятий физическими упражнениями оздоровительно-развивающего направления определяется состоянием функциональных систем и психофизической подготовленностью, а также осмысленностью стремления к их улучшению. В целом эти два фактора и определяют начало занятий человека оздоровительной физической культурой. Без осмысливания необходимости и позитивного влияния используемых мер оздоровительного эффекта достич невозможно. Формированию осмысления необходимости оздоровления и должны быть разные доступные средства, которые являются основными составляющими педагогики и психологии, а также основ теории и методики физического воспитанияДокумент Погляди видатних педагогів минулого на фізичне виховання дітей та їх взаємозв’язок з сучасністю(ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2017-08) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Лях Михайло Вікторович; Liakh Mykhailo ViktorovychУ педагогічній теорії й практиці проблеми фізичного виховання дітей висвітлено різнобічно. Однак і сьогодні особливої актуальності набуває дослідження поглядів видатних педагогів минулого на фізичне виховання дітей, їх переосмислення та збагачення, що є важливою умовою для розвитку здорової людини, майбутнього патріота-громадянина своєї нації. Досвід роботи передових учителів переконливо доводить, що застосування прогресивних ідей педагогів минулого у практичній діяльності має позитивний вплив на фізичний розвиток школярів.Документ Професійно-педагогічна діяльність учителів фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах(2017) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana Valeriivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaАнотація. Досліджено теоретичні питання професійно-педагогічної діяльності учителів фізичної культури, що спрямована на вирішення педагогічних завдань фізичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Досліджено педагогічні функції. Визначено педагогічні здібності й уміння сучасного вчителя фізичної культури. Проаналізовано зміст сучасної навчальної програми «Фізична культура. 5 – 11 класи». Визначено, що реалізація навчальної програми з фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах вимагає від вчителів володіння новітніми технологіями й методиками навчання із урахуванням сучасних вимог і стандартів.Документ Хатха-йога в процесі фізичного виховання різних груп населення(2021) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaМета – провести аналіз та теоретично обґрунтувати можливість та необхідність впровадження фітнес-технологій на основі елементів хатхайоги в фізичному вихованні різних груп населення. Досліджено теоретичні питання стосовно застосування інноваційних технологій у фізичному вихованні різних груп населення. Визначено, що практичним проявом фізкультурно-оздоровчих технологій у фізичному вихованні є різні фітнес програми. З’ясовано, що одним із видів фітнес програм, застосованих на оздоровчих видах гімнастики є йога аеробіка – поєднання статичних і динамічних осан, дихальних вправ, релаксації й стречингу. Доведено ефективність використання програм, розроблених на основі елементів хатха-йоги у фізичному вихованні дошкільників, школярів, студентів, у фізичній реабілітації, тренуванні спортсменів з метою підвищення їх функціональної та фізичної підготовленості, а також для підвищення емоційної насиченості занять, урізноманітнення навчального матеріалу, створення умов для розвитку творчого потенціалу різних груп населення. Очевидною є необхідність спеціально-організованих експериментальних досліджень, акцентованих на розробку фізкультурнооздоровчих технологій в процесі фізичного виховання різним групам населення, які не вимагають покращення матеріально-технічної бази та наявності додаткового обладнання та інвентарю.