Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Автор "Udovychenko Olha Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визуальная поддержка изучения информационных систем как основа формирования ИК-компетентности современного учителя(2015-04) Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ статті описана ідея використання динамічних моделей при вивченні спецкурсу «Інформаційні системи». Акцентовано увагу на інтерпретації терміна «візуалізація» як динамічного процесу сприйняття навчального матеріалу органами зору. Описано досвід використання електронного підручника «Інформаційні системи», в основі якого лежить ідея динамічної візуалізації матеріалу.Документ Впровадження елементів дистанційного навчання для магістрів педагогічних спеціальностей(2017-05) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia Volodymyrivna; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii Ivanovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaОписано досвід впровадження елементів дистанційного навчання для магістрів педагогічних спеціальностей. Відмічена зручність, доцільність та сучасність впровадження елементів дистанційного навчання, що має позитивний вплив на якість та ефективність засвоєння курсу.Документ Візуальна підтримка вивчення інформаційних систем як основа формування ІКТ-компетентності сучасного вчителя(2015-12) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ тезах показано, що майбутньому викладачеві дисциплін фізико-математичного циклу важливо вивчати спецкурси, присвячені сучасним інформаційним системам і при цьому звертати особливу увагу на візуалізацію навчального матеріалу, тим більше що сучасне програмне забезпечення дозволяє це зробити на високому технічному рівні.Документ До питання про урахування законів зорового сприйняття у навчальному процесі(2017-10) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах зазначено, що актуальним наразі є питання уточнення процесів зорового сприйняття в контексті усвідомлення через зір людиною наукових або навчальних понять та урахування таких процесів під час організації навчання та, зокрема, у підготовці вчителя.Документ Електронний підручник «Інформаційні системи»: досвід створення(2014) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ тезах описано досвід створення електронного підручника на основі спецкурсу «Інформаційні системи».Документ Електронні підручники: аналіз тенденцій(ВВП «Мрія», 2014-03) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ статті розглянуто деякі моменти щодо створення і використання електронних підручників. Анонсовано авторський електронний підручник.Документ Из опыта создания электронного учебника как средства поддержки учебного процесса(2014-04) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaВ статье представлены результаты анализа Интернет-ресурсов на предмет создания и использования электронных учебников, а также свой опыт создания электронного учебника «Информационные системы», который проходит апробацию в Сумском государственном педагогическом университете имени А.С.Макаренко.Документ К вопросу о создании электронного учебника(2014-03) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaВ статье рассмотрены некоторые моменты создания и использования электронных учебников. Анонсирован авторский электронный учебник.Документ Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій(2017-05) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ статті піднімається питання визначення методологічної основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій. Обгрунтовано, що системний підхід забезпечує цілісність педагогічного процесу з характерними ієрархічністю і наступністю; використання інтегрованого підходу сприяє появі нової якості інформатико-математичних знань та технологічних умінь; компетентісний підхід є важливим з позицій технологічної практики навчання; акмеологічний підхід забезпечує подальшу рефлексію професійної діяльності з індивідуальним проектуванням самовдосконалення і саморозвитку.Документ Про необхідність візуалізації навчального матеріалу у електронних підручниках з інформатичних дисциплін(2014-11) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ тезах обґрунтовано необхідність візуального наповнення текстового навчального матеріалу та описано власний досвід візуального наповнення електронного підручника «Інформаційні системи»Документ Про формування умінь інтерпретувати комп’ютерний результат як педагогічну проблему(КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ статті описано проблему формування умінь адекватно інтерпретувати результат, одержаний засобами ІТ. Зазначено про можливі шляхи її розв’язання: формування теоретичних знань поряд з напрацюванням умінь критично оцінювати результа т, аналізувати типові помилки, наводити контрприклади, використовувати тестові задачі тощо. Коротко описано досвід їх реалізації в підготовці вчителя фізико -математичного профілю.Документ Проблема формирования умений интерпретировать «компьютерный» результат в подготовке учителя физико-математического профиля(МГУ, 2015) Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychВ статье описана проблема формирования умений адекватно интерпретировать результат, полученный средствами ИТ. Указано о возможных путях ее решения: формирование теоретических знаний наряду с наработкой умений критически оценивать результат, анализировать типичные ошибки, приводить контрпримеры, использовать тестовые задачи и т.д. Коротко описан опыт их реализации в подготовке учителя физико-математического профиля.Документ Стендові матеріали з інформатики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012-12) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychПредставлені до розгляду стендові матеріали для кабінету інформатики з тем «Властивості носіїв даних», «Магнітні диски», «Оптичні диски», «Кристалічні диски».Документ Щодо програмного забезпечення в галузі інфографіки та потребу його опанування майбутніми вчителями(2017-11) Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychСучасне суспільство перенасичене текстовими потоками інформації, а тому намагається знайти прийоми її ущільнення через візуалізовані форми подання. Такі тенденції обумовили розвиток інфографіки – напрям в галузі ІТ, який опікується унаочненням інформаційного контенту на базі когнітивних (пізнавальних) підходів).