Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Автор "Друшляк Марина Григорівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Візуалізація освіти – вимога сучасності(2019) Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaСучасні учні та студенти – представники покоління Z – живуть у візуально наповненому світі, в якому вони здобувають знання переважно візуальними засобами. Представники покоління Z з легкістю можуть дешифрувати зміст графічної інформації, символічних виразів, навіть при відсутності текстового супроводу. Потреба у формуванні нової культури сприйняття інформації переважно у візуальній формі та навичок роботи з візуальними матеріалами (пошук, інтерпретація, оцінка, створення тощо) стає необхідною складовою освіти ХХІ ст. Починає формуватися, так звана, «візуальна» освіта, яка потребує уточнення поняттєво-термінологічного апарату, оновлення методологічних підходів та принципів.Документ Методологічні підходи до формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики(2019) Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaОписано роль таких методологічних підходів як системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, компетентнісного, акмеологічного, синергетичного, інтегрованого, когнітивно-візуального, праксеологічного, BYOD-підходу, у формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики.Документ Риторична культура викладача математики вищої школи як основа сучасного академічного красномовства(2016) Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro Vasylovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaВ статті розкрито зміст поняття риторична культура викладача математики вищої школи, описано основні жанри сучасного академічного красномовства та особливості проблеми становлення риторичної особистості викладача математики.