Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології за Автор "Albul I. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ідея цілісного підходу вивчення дитини в Харківській педологічній школі в діяльності І. Соколянського(2015) Албул І. В.; Albul I. V.; Кабанова О. О.; Kabanova O. O.Стаття присвячена висвітленню ідей цілісного підходу вивчення дитини в Харківській педологічній школі в діяльності педолога, лікаря-дефектолога І. П. Соколянського. На основі науково-історичного аналізу історико-педагогічної та психолого-педагогічної літератури, у статті представлено науково-організаторську систему реалізації гуманістичної ідеї цілісного підходу до особистості дитини зі спадщини І. П. Соколянського. Дане дослідження частково презентує історико-педагогіний досвід соціалізації дітей з вадами розвитку, однак подальшого вивчення вимагають інші аспекти проблеми, а саме, порівняльний аналіз цілісного підходу до вивчення особистості дитини в діяльності педагога та системного аналізу існуючих у світовій науці теоретичних і експериментально-дослідницьких концепцій психічного розвитку дитини із вадами.