Перегляд за Автор "Bardus Iryna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Професійна спрямованість навчання фізики під час підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Бардус Ірина Олександрівна; Bardus Iryna OleksandrivnaУ статті розглянуто проблему професійної спрямованості навчання фізики. Висвітлено можливі шляхи реалізації принципу професійної спрямованості навчання фізики студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп'ютерного профілю. Наведено приклади завдань комп'ютерної тематики для практичних та лабораторних робіт.Документ Ретроспективний аналіз апаратного забезпечення комп’ютерної техніки як засіб фундаменталізації професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної діяльності(2017) Бардус Ірина Олександрівна; Bardus Iryna OleksandrivnaСтаття присвячена проблемі підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій до продуктивної діяльності шляхом фундаменталізації змісту комп’ютерних дисциплін. Запропонована модель представлення поняття комп’ютерної дисципліни про ІТ-об’єкт на основі фундаментальних основ його призначення, структури, принципу дії та характеристик. Показано можливість застосування цієї моделі до організації продуктивної навчально-пізнавальної діяльності студентів. Доведено необхідність проведення ретроспективного аналізу об’єктів професійної діяльності ІТ-фахівця з метою визначення фундаментальних природничо-математичних законів і понять, на основі яких ці об’єкти побудовані. Розроблено алгоритм визначення закономірностей та перспективних напрямків розвитку ІТ-об’єктів на основі ретроспективного аналізу. Наведено методику проведення ретроспективного аналізу ІТ-об’єктів та визначення перспектив їх розвитку на прикладі засобів довготривалого зберігання інформації.Документ Фундаменталізація освіти як умова ефективної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю(2016) Бардус Ірина Олександрівна; Bardus Iryna OleksandrivnaСтаття присвячена дослідженню можливостей фундаменталізації спеціальних дисциплін комп’ютерного спрямування для підвищення ефективності професійної підготовки студентів. Методом теоретичного аналізу наукової й науково-методичної літератури, державних стандартів підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю виділено низку проблем у системі інженерно-педагогічної освіти, розв’язати які можливо лише шляхом фундаменталізації спеціальних дисциплін. Описано можливість здійснення фундаменталізації професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю на основі інтеграції загальнометодологічних законів і категорій з філософії, математики, фізики й інформатики.Документ Інженерне мислення як складова особистості майбутнього інженера-педагога(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Бардус Ірина Олександрівна; Bardus Iryna OleksandrivnaУ статті досліджується професійне мислення інженерів-педагогів комп'ютерного профілю. Висвітлено результати дослідження рівня сформованості технічного та логічного мислення студентів. Наведено можливі методи розвитку професійного мислення студентів засобами фізики.