Перегляд за Автор "Berezan Valentyna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання феномену кіберсоціалізації студентської молоді в підготовці майбутнього соціального педагога(2015) Березан Валентина; Berezan ValentynaМета й завдання статті – проаналізувати поняття «кіберсоціалізація» та запропонувати варіант використання цього феномену в підготовці майбутнього соціального педагога на основі аналізу освітньо-професійної програми підготовки даного фахівця. Методи дослідження: аналіз, узагальнення, спостереження, інтерв’ю, вивчення нормативної та навчальної документації. Стаття розкриває зміст поняття «кіберсоціалізація людини», одну з особливостей кіберсоціалізації студента. Вона містить дослідження теоретичних і методичних аспектів підготовки соціального педагога, використовуючи феномен кіберсоціалізації. Обґрунтовується необхідність аналізу змістового й методичного компоненту в циклі дисциплін професійної та практичної підготовки майбутнього соціального педагога. Пропонуються доповнення змісту, форм і методів підготовки майбутнього фахівця у вигляді спеціальних тем, питань і завдань у навчальних дисциплінах «Педагогіка», «Соціальна педагогіка», «Соціалізація особистості».Документ Підготовка студентів соціономічних спеціальностей до формування в молодших школярів грамотного й безпечного використання web-технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Березан Валентина; Berezan ValentynaМета статті - проаналізувати значення шєЬ-технологій у сферах соціального простору (позитивні й негативні тенденції), запропонувати варіант підготовки майбутніх соціального педагога й соціального працівника, компетентних у сфері інформаційно-комунікаційних технологій, на основі аналізу освітніх програм підготовки даних фахівців. Використано комплекс теоретичних (аналіз, синтез, узагальнення) та емпіричних (спостереження, бесіда, інтерв'ю) методів педагогічного дослідження. Стаття містить дослідження теоретичних і методичних аспектів підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи з молодшими школярами та їх батьками щодо грамотного й безпечного використання ресурсів віртуального простору. Вона розкриває позитивні тенденції ШєЬ-технологій. Висвітлює поняття, пов'язані з безпекою у всесвітній мережі. У публікації наводиться перелік Інтернет- загроз для дітей. Обґрунтовується необхідність аналізу змістового компоненту в циклі дисциплін професійної і практичної підготовки студентів спеціальностей «Соціальна педагогіка» та «Соціальна робота» й доповнення змісту, форм і методів підготовки майбутнього фахівця у вигляді спеціальних тем, питань і завдань у навчальних дисциплінах даного циклу.