Перегляд за Автор "Bermudes Diana Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 44
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз застосування засобів фізичної культури з використанням музичного супроводу в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaПроведене анкетування показало, що застосування вчителями фізичної культури засобів фізичної культури з використанням музичного супроводу в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності потребує пошуку нових форм, методів і засобів організації навчальної діяльності, спрямованих на якісну підготовку майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти. Непідготовленість до застосування вчителями фізичної культури засобів фізичної культури з використанням музичного супроводу в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах загальної середньої освіти безпосередньо пов’язана з недостатністю необхідних спеціалізованих видань, а також браком уваги до опанування засобів фізичної культури з використанням музичного супроводу під час професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти.Документ Аналіз сучасного стану впровадження спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaСтаття присвячена аналізу впровадження форм і методів як спортивно-масової, так і фізкультурно-оздоровчої роботи закладів загальної середньої освіти. У даній статті розкривається загальні поняття спортивно-масової фізкультурно-оздоровчої роботи та їх значення в підготовці майбутніх фахівців фізичної культури та спорту до фахової діяльності в сучасних реаліях роботи Нової української школи. Доведено, що одним із першочергових є завдань для закладів вищої освіти є підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, у яких маю бути сформувані вміння організації спортивно-масових, фізкультурних та оздоровчих заходів, керування гуртками рекреаційно-оздоровчого характеру, ведення спортивних секцій та планування позакласної роботи.Документ Використання засобів фітнесу у процесі фізичної підготовки футболістів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Миронов Микола Андрійович; Myronov Mykola Andriiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaКваліфікаційну роботу магістра присвячено оптимізації спортивного тренування футболістів, раціональному вирішенню задач фізичної підготовки у футболі. Аналізом науково-методичної літератури з’ясовано, що у багаторічній підготовці футболістів важливим є змістовна спрямованість тренувального процесу. В роботі теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено програму фізичної підготовки з використанням засобів фітнесу для студентів групи підвищення спортивної майстерності з футболу.Документ Вплив занять атлетичною гімнастикою на фізичний розвиток і фізичну підготовленість юнаків 15–17 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Сніжко Юлія Борисівна; Snizhko Yuliia Borysivna; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaВ кваліфікаційній роботі теоретично та експериментально обґрунтовано оздоровчий вплив засобів атлетичної гімнастики на організм, можливості використання індивідуальних методів навчання, широкого спектру навантажень, а також у впровадженні комплексів атлетичної гімнастики у фізичну культуру старшокласників. Розроблено комплекс вправ атлетичної гімнастики для занять фізичною культурою силової спрямованості для фізичного розвитку та фізичної підготовленості юнаків 15–17 років. Досліджено вплив занять атлетичною гімнастикою на фізичний розвиток і фізичну підготовленість юнаків 15–17 років і визначено, що після проведеного експерименту середні групові показники в учнів контрольної групи залишилися незмінними, а показники юнаків експериментальної групи дещо покращилися.Документ Вплив секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості на розвиток фізичних якостей дівчат-підлітків(2020) Клименко Антон Юрійович; Klymenko Anton Yuriiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено впливу секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості на розвиток фізичних якостей дівчат-підлітків. Доведено, що в результаті впровадження методики секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості відбулися покращення результатів тестування фізичних якостей.Документ Графічна термінологія рухів та вихідних положень(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Балашов Дмитро Іванович; Balashov Dmytro Ivanovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ методичних розробках презентовано графічне зображення та опис-пояснення основних рухів та вихідних положень, що активно використовуються фахівцями фізичної культури і спорту на уроках фізичної культури та у процесі навчально-тренувальних заняттях. Зміст методичної розробки передбачає розширення теоретичних знань щодо використання термінології у процесі самостійної підготовки до практичних занять. Рекомендуються для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт, а також вчителів фізичної культури, викладачів та тренерів ДЮСШ.Документ Гімнастичні вправи в роботі зі слабочуючими дітьми(2016) Балашов Дмитро Іванович; Balashov Dmytro Ivanovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ статті висвітлено особливості фізичного розвитку дітей із вадами слуху. Обґрунтовано доцільність використання гімнастичних вправ у корекційній роботі зі слабочуючими дітьми. У тексті публікації визначено термінові та довготривалі ефекти від гімнастичних вправ. У тексті статті зазначено, що вирішення корекційних завдань у роботі зі слабочуючими дітьми повʼязано з формуванням та розвитком функції рівноваги, правильної постави, профілактикою та корекцією плоскостопості, розвитком дихання та координації рухів. Зазначено, що визначальну роль у цьому відіграє використання гімнастичних вправ у процесі навчання та виховання зазначеної категорії дітей.Документ Дозування фізичного навантаження в процесі реалізації варіативних модулів з елементами хореографії(2014) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaАнотація. У методичних рекомендаціях викладені результати дослідження визначення оптимального безпечного фізичного навантаження в процесі реалізації варіативних модулів з елементами хореографії в загальноосвітніх навчальних закладах, які можуть бути використані студентами вищих педагогічних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації і вчителями фізичної культури при плануванні і організації педагогічної діяльності.Документ Запровадження спецкурсу «Основи хореографії» у процес фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaНа підставі аналізу оновленої навчальної програми «Фізична культура» для закладів загальної середньої освіти визначено, що вчитель фізичної культури сучасної школи повинен мати сформованість необхідних знань, умінь і навичок для реалізації варіативних модулів із елементами хореографії у процесі професійної діяльності. У цьому контексті розроблено спецкурс «Основи хореографії», що містить 45 години / 1,5 кредитів ECTS, з них: лекційних – 8 годин; практичних – 14 годин; консультацій – 2 години; на самостійну роботу студента відведено 21 година. Форма контролю – залік. Зміст спецкурсу об’єднує 3 тематичні розділи, містить завдання для практичних занять, самостійної роботи та орієнтовні тести для контролю студентів. Перспективним вважаємо запровадження навчальної дисципліни «Основи хореографії» в освітній процес майбутніх учителів фізичної культури.Документ Застосування засобів вільної боротьби у фізичному вихованні дошкільників з метою корекції їх фізичного стану(2020) Галета Андрій Костянтинович; Haleta Andrii Kostiantynovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ роботі розроблено та обґрунтовано методику корекції фізичного стану дітей старшого дошкільного віку з використанням елементів вільної боротьби. Доведено, ефективність розробленої методики використання елементів вільної боротьби у фізичному вихованні дітей 5-6 років, що відобразилося в покращенні їх фізичного стану.Документ Застосування засобів прикладної аеробіки в процесі професійно-прикладної підготовки студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaФормулювання проблеми. Модифікація змісту системи фізичного виховання студентської молоді стає передумовою запровадження і розвитку прикладних засобів фізичного виховання з орієнтацією на особливості майбутньої професії. Матеріали і методи: аналіз і узагальнення педагогічної та наукової літератури. Результати. В ході аналізу наукової літератури з’ясовано, що задачами реалізації професійно-прикладної фізичної підготовки у закладах вищої освіти є: поповнення й удосконалення індивідуального фонду рухових і фізкультурно-освітніх знань, умінь та навичок; інтенсифікація розвитку професійно важливих якостей і рухових здібностей; підвищення ступеня резистентності організму до несприятливих умов; сприяння вихованню моральних, духовних, вольових й інших якостей. Основними факторами професійно-прикладної фізичної підготовки визначено: форму роботи; умови роботи; норму навантаження; оптимальне поєднання режиму роботи та відпочинку; індивідуальні особливості фахівця; геокліматичні особливості регіону. Засобами фізичного виховання професійно-прикладної фізичної підготовки є фізичні вправи для: виховання професійно важливих фізичних якостей; формування та вдосконалення прикладнодопоміжних рухових умінь; вдосконалення психічних якостей; підвищення стійкості до несприятливих впливів зовнішнього середовища. Висновки. Узагальненням педагогічної та наукової літератури визначено, що професійно-прикладна фізична підготовка – це спеціально спрямований педагогічний вплив прикладних видів фізкультурної діяльності, що забезпечує формування особистісних якостей професіонала, який створює та споживає матеріальні і духовні цінності суспільства та має високу професійно-прикладну підготовку. З’ясовано, що оптимальним в процесі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів є застосування засобів аеробіки. Визначено, що прикладна (допоміжна) аеробіка є додатковим засобом підготовки до виробничої діяльності. Охарактеризовано найбільш популярні серед студентської молоді напрямки та види оздоровчої аеробіки, які можуть застосовуватись як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки в процесі фізичного виховання у закладах вищої освіти.Документ Координаційні здібності футболістів і шляхи їх розвитку(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021) Синицин Єгор Андрійович; Synytsyn Yehor Andriiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ статті розглянуто провідні координаційні здібності футболістів і шляхи їх розвитку за даними літературних джерел. Визначено, що існують різні підходи і методики розвитку і вдосконалення координаційних здібностей футболістів.Документ Критерії та показники готовності майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaМетою статті є визначення критеріїв і показників структурних компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. Відповідно до кожного компонента структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у професійній діяльності ми сформулювали критерії, визначили рівні: високий, достатній і низький. Охарактеризували відповідні рівням показники. Перспективами подальших наукових розвідок може бути експериментальна перевірка ефективності формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності.Документ Методи оцінки координаційних здібностей(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana Valeriivna; Береза Віта; Bereza VitaУ статті проаналізовано методи оцінки координаційних здібностей для дітей дошкільного віку. Визначено, що серед основних методів оцінки координаційних здібностей розрізняють: апаратурні методи і метод тестування.Документ Методика вдосконалення координаційних здібностей футболістів 13–14 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Синицин Єгор Андрійович; Synytsyn Yehor Andriiovych; Bermudes Diana Valeriivna; Бермудес Діана ВалеріївнаУ магістерській роботі обґрунтовується ефективність використання методики вдосконалення координаційних здібностей у підготовці футболістів 13–14 років. Розглянуто особливості розвитку координаційних здібностей у спортивній діяльності футболістів. Визначено особливості вдосконалення координаційних здібностей у підготовці футболістів. Розроблено методику вдосконалення координаційних здібностей у підготовці футболістів 13–14 років та обґрунтовано її ефективність.Документ Музична-ритміка і хореографія. Практикум(2009) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaАнотація. У посібнику викладено зміст робочої навчальної програми з музичної ритміки і хореографії. Навчально-методичний посібник містить систему змістових модулів для практичних, індивідуальних і самостійних занять, комплекс тестів із професійною спрямованістю репродуктивного і продуктивного характеру та призначений для поточного та підсумкового контролю студентів за кредитно-модульною системою оцінювання знань з музичної ритміки і хореографії. Практикум дає змогу студентам і викладачам ураховувати всі досягнення за програмним матеріалом, а також узгоджувати та оцінювати науково-дослідницьку роботу студентів.Документ Обґрунтування моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaНа основі вивчення психолого-педагогічних і методичних праць, практичного досвіду підготовки майбутніх учителів фізичної культури автором розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. У структурі розробленої моделі виокремлюємо п’ять блоків: суб’єктний, цільовий, змістовий, організаційний, діагностично-результативний. Перспективним вважаємо вдосконалення навчально-методичного забезпечення фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури до означеного виду діяльності відповідно до вимог діючої навчальної програми з фізичної культури в закладах загальної середньої освіти.Документ Організаційно-методичні аспекти фізичної підготовки у пауерліфтингу на етапі початкової підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Воронцов Олексій Олександрович; Vorontsov Oleksii Oleksandrovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ статті проаналізовано особливості організації та методикифізичної підготовки спортсменів у пауерліфтингу. Розглянуто структуру фізичної підготовки пауерліфтерів на початковому етапі тренувань та основні засоби і методи, що використовуються у процесі її реалізації у межах навчальнотренувального процесу.Документ Організаційно-методичні засади фізичної підготовки пауерліфтерів-початківців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Воронцов Олексій Олександрович; Vorontsov Oleksii Oleksandrovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ магістерській роботі проаналізовано особливості сучасної системи спортивної підготовки у пауерліфтингу та організаційно-методичні підходи реалізації фізичної підготовки пауерліфтерів-початківців в умовах навчально-тренувального процесу. Визначено показники та критерії фізичної підготовленості пауерліфтерів-початківців. На основі отриманих результатів обґрунтовано та експериментально доведено ефективність використання організаційно-методичних засад фізичної підготовки пауерліфтерів-початківців у програмі тренувань в умовах навчально-тренувального процесу спортивного клубу.Документ Організаційно-методичні основи фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми початкової школи з вадами зору(2020) Федорусь Костянтин Сергійович; Fedorus Kostiantyn Serhiiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ роботі розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено систему організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми початкової школи з вадами зору. Доведено педагогічну технологію організації фізкультурно-оздоровчої роботи учнів початкової школи котрі мають порушення в роботі органів зору.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »