Перегляд за Автор "Bilokopytov Vasyl Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність європейських організацій із забезпечення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychДисертацію присвячено з’ясуванню теоретичних, організаційних та змістових засад діяльності європейських організацій із забезпечення якості вищої освіти у контексті Болонського процесу. На основі системного вивчення вітчизняних і зарубіжних джерел схарактеризовано термінологічний апарат дослідження. Виявлено рівень розроблення проблеми забезпечення якості вищої освіти у вітчизняних та зарубіжних порівняльно-педагогічних наукових розвідках. Висвітлено етапи, чинники та суб’єкти розвитку європейської політики у сфері вищої освіти та, зокрема, забезпечення якості вищої освіти на доболонському та болонському етапах. Окреслено організаційні та змістові засади діяльності європейських суб’єктів процесу забезпечення якості вищої освіти: Європейської асоціації із забезпечення якості вищої освіти, Європейської асоціації університетів, Європейської асоціації вищих навчальних закладів, Європейського студентського союзу. Визначено можливості використання європейського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.Документ Діяльність Європейської асоціації вищих навчальних закладів: забезпечення пріоритетів транснаціонального освітнього співробітництва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті проаналізовано діяльність Європейської асоціації вищих навчальних закладів як одного з основних учасників процесу забезпечення якості вищої освіти, розглянуто пріоритетні напрями діяльності Асоціації; виокремлено важливі завдання Асоціації на Європейському просторі вищої освіти до 2020 року.Документ Забезпечення якості вищої освіти: європейський рівень співпраці(2013) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті визначено найважливіший чинник створення й успішного розвитку Європейського простору вищої освіти; з’ясовано причину створення групи співпраці із забезпечення якості вищої освіти на європейському рівні та її основний склад; схарактеризовано передумови створення й розвиток провідних європейських організацій із забезпечення якості вищої освіти; проаналізовано основні документи організацій, їх проекти, публікації та рекомендації щодо розвитку процесу забезпечення якості вищої освіти; виокремлено пріоритетні напрями й види діяльності європейських організацій; висвітлено результати співпраці європейських організацій щодо забезпечення якості вищої освіти.Документ Основні аспекти міжнародного виміру процесу забезпечення якості вищої освіти(2016) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті виокремлено основні аспекти розгляду процесу забезпечення якості вищої освіти в національному вимірі; визначено поняття, що характеризують міжнародний вимір забезпечення якості вищої освіти; висвітлено інтернаціоналізацію вищої освіти в наукових роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників; схарактеризовано два виміри та причини розвитку інтернаціоналізації вищої освіти; наголошено на феномені глобалізації вищої освіти; проаналізовано вплив процесів інтернаціоналізації та глобалізації на якість вищої освіти; показано принципову відмінність між поняттями «інтернаціоналізація» та «глобалізація»; розглянуто сучасні концепції європеїзації, регіоналізації та інтеграції.Документ Проект «Тенденції європейської вищої освіти» як джерело інформації та поширення практичного досвіду на європейському освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті висвітлено роль Європейської асоціації університетів у формуванні політики Європейського Союзу в галузі освіти та стосунки з міжурядовими організаціями; визначено впливовість Європейської асоціації університетів на освітньому просторі та механізми підтримки університетів; висвітлено один із основних проектів Європейської асоціації університетів щодо тенденцій європейської вищої освіти; детально схарактеризовано пріоритетні напрями кожного з проектів; зазначено актуальність проведення кожного проекту; визнано, що проект став основним джерелом інформації та інструментом поширення прогресивного практичного досвіду у сфері вищої освіти; доведено доцільність проведення проекту «Тенденції європейської вищої освіти».Документ Процес забезпечення якості у вітчизняній системі вищої освіти: рекомендації щодо подальшого впровадження(2013) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychВисвітлено характерні особливості розвитку суспільства XXI століття; показано роль інтеграційних процесів в освіті; окреслено відмінні риси навчального процесу в умовах створення Європейського простору вищої освіти; встановлено одне із пріоритетних завдань вітчизняної системи вищої освіти та з’ясовано основні завдання вищих навчальних закладів в умовах інтеграції; підкреслено найбільше досягнення Болонського процесу; визначено проблеми та найактуальніші напрями подальшої модернізації вітчизняної системи вищої освіти; схарактеризовано основні рекомендації щодо забезпечення якості вищої освіти на національному, регіональному та інституційному рівнях.Документ Студентська мобільність та забезпечення якості вищої освіти: взаємодія та взаємовплив процесів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті визначено необхідність створення єдиного простору вищої освіти; надано інформацію щодо академічної мобільності студентів трьох вищих навчальних закладів міста Суми; проаналізовано взаємодію та взаємовплив процесів студентської мобільності та забезпечення якості вищої освіти.Документ Форуми із забезпечення якості вищої освіти як унікальна платформа для співпраці на європейському рівні(2015) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті наголошено на складності та багатовимірності процесу забезпечення якості вищої освіти; виокремлено характеристики процесу забезпечення якості; визначено передумови створення Європейської асоціації університетів; висвітлено основні напрями діяльності асоціації; встановлено основні причини створення форумів із забезпечення якості вищої освіти; окреслено цілі всіх форумів із забезпечення якості та їх пріоритетні питання й завдання; доведено важливість створення форумів для сприяння процесу забезпечення якості вищої освіти на європейському освітньому просторі; показано розвиток процесу забезпечення якості на Європейському просторі вищої освіти.Документ Європейська освітня політика із забезпечення якості вищої освіти: становлення та розвиток у доболонський період(2014) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті висвітлено передумови європейської інтеграції в галузі вищої освіти; показано становлення та етапи розвитку європейської освітньої політики із забезпечення якості вищої освіти в доболонський період; проаналізовано економічні, історичні та військово-політичні чинники розвитку європейської освітньої політики, що виступають визначальними для етапів; визначено пріоритети європейської освітньої інтеграції; окреслено спільні освітні цілі; детально проаналізовано етапи розвитку освітньої політики із забезпечення якості вищої освіти; охарактеризовано основні освітні європейські програми щодо академічної співпраці.Документ Європейський студентський союз: пріоритети діяльності у Європейському просторі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті визначено передумови створення та етапи розвитку Європейського студентського союзу, схарактеризовано його діяльність на європейському освітньому просторі, виокремлено пріоритетні напрями діяльності, проаналізовано матеріали основних документів організації.Документ Інтернаціоналізація вищої освіти та забезпечення її якості як пріоритетні завдання сучасного етапу розвитку Болонського процесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Білокопитов Василь Іванович; Bilokopytov Vasyl IvanovychУ статті проаналізовано основні мотиви розвитку та змістові характеристики інтернаціоналізації вищої освіти як складової Болонського процесу; відображено багатоплановість процесу забезпечення якості вищої освіти; з’ясовано установи, які беруть участь у цьому процесі, та основні принципи їх діяльності.