Перегляд за Автор "Bondar L. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Лінгводидактичні засади навчання професійно спрямованого монологічного мовлення студентів технічних спеціальностей(2013) Бондар Л. В.; Bondar L. V.У статті розглянуто лінгводидактичні засади оволодіння професійно спрямованим монологічним мовленням студентами технічних спеціальностей як об’єктивний фактор впливу на ефективність формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Проаналізовано мовні особливості франкомовного монологу-аргументації за змістом, формою та функцією. З’ясовано, що їх урахування впливає на успішність процесу навчання професійно спрямованого монологічного мовлення майбутніх фахівців технічної галузі. Доведено, що ефективне досягнення комунікативно-прагматичної мети, яка реалізується за допомогою монологу-аргументації, залежить від мовних засобів, риторичних стратегій, використаних під час продукування монологу. Успішність оволодіння франкомовним мовленням визначається також індивідуальними особливостями студента, оскільки поняття дискурсу включає когнітивні та соціально-психологічні параметри мовця. Аналіз лінгвістичних особливостей франкомовного монологу-аргументації дозволяє виділити потенційну внутрішньомовну та міжмовну інтерференцію, подолання якої є передумовою підвищення ефективності відповідного навчання.Документ Оволодіння риторичними засобами виразності студентами фізико-технічних факультетів у процесі навчання франкомовної дискусії(2016) Бондар Л. В.; Bondar L. V.; Шумченко Т. І.; Shumchenko T. I.Метою статті є обґрунтування значущості оволодіння риторичними прийомами та засобами виразності студентами фізико-технічних спеціальностей для ефективного навчання професійно спрямованої франкомовної дискусії. Було застосовано такі методи дослідження, як критичний аналіз наукової літератури та лінгво-методичний аналіз франкомовних зразків текстів дискусійного характеру. З’ясовано, що у представників технічної галузі спостерігається домінування лівопівкульвових стратегій, тому розвиток метафоричного, асоціативного мислення шляхом оволодіння риторичними прийомами й фігурами є необхідною передумовою ефективності відповідного навчання, що може бути досягнуто за допомогою виконання розроблених завдань. Перспективою подальших наукових розвідок є дослідження невербальних засобів комунікації у процесі навчання студентів франкомовного говоріння.