Перегляд за Автор "Bovkush K. P."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Готовність педагога до інклюзивної освіти(2015) Бовкуш К. П.; Bovkush K. P.У статті розкрито сутність, структуру та важливість формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя у зв’язку з впровадженням інклюзії в загальноосвітні навчальні заклади. Розкрито проблеми готовності педагога до інклюзивної освіти дітей з особливими психофізичними потребами; психолого-педагогічна ерудиція вчителя; уміння продуктивно поєднувати корекційно-консультативну й науково-дослідну діяльність педагога. Представлено дані, що ілюструють основні труднощі, а також параметри професійної та психологічної готовності вчителя до включення «особливої» дитини в загальноосвітній процес, розглянуто вплив особистісних особливостей педагогів на ставлення до інклюзивної освіти.Документ Модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до взаємодії учнів в умовах інклюзивного навчання(2015) Бовкуш К. П.; Bovkush K. P.У статті розкрито сутність, структуру та важливість моделі формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до взаємодії учнів в умовах інклюзивного навчання. Представлено дані, що ілюструють основні труднощі, а також параметри професійної та психологічної моделі готовності майбутнього вчителя до умов інклюзивного навчання. Розкрито певні вимоги моделі, що необхідні для її забезпечення й функціонування. Також акцентується на потребі визначення обов’язкових знань для майбутніх учителів початкових класів, поглиблення цих знань у процесі вивчення спеціальних навчальних курсів, оволодіння якими передбачає вироблення світоглядних і ціннісних засад особистісно-професійної готовності майбутнього вчителя.