Перегляд за Автор "Bystrova Bohdana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Основні поняття дослідження та концептуальні засади професійної підготовки фахівців із кібербезпеки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бистрова Богдана; Bystrova BohdanaМета статті – публікація результатів дослідження щодо стану процесу професійної підготовки фахівців із кібербезпеки у США. Застосовано теоретичні методи дослідження педагогічних праць. У статті обґрунтовано концептуальні засади підготовки фахівців із кібербезпеки та схарактеризовано нормативно-правові засади щодо галузей знань і спеціальностей, за якими у США здійснюються підготовка й підвищення кваліфікації фахівців із кібербезпеки. Описано виділені ключові терміни та подано їх тлумачення з метою конкретизації й уточнення їх сутнісних значень. Практичне значення дослідження полягає у формуванні уяви про концептуальні засади та термінологічне наповнення навчальних програм з підготовки фахівців із кібербезпеки, які є предметом наших подальших наукових розвідок.Документ Рівні забезпечення якості підготовки фахівців з кібербезпеки в закладах вищої освіти США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бистрова Богдана; Bystrova BohdanaУ статті висвітлено результати дослідження забезпечення якості підготовки фахівців з кібербезпеки в США. Шляхом аналізу умов дотримання високих стандартів підготовки фахівців ІТ-галузі встановлено, що забезпечення якості формується на 3 рівнях: федеральному (державний контроль), галузевому (система сертифікації) та рівні закладу освіти (акредитація, на добровільній основі, самостійно задля рейтингу). Установлено, що якість вищої освіти - це рівень отриманих особою знань, умінь та професійних навичок відповідно до мети, визначеної закладом освіти. Практичне значення дослідження полягає в можливості екстраполяції передових ідей американського досвіду в систему вищої освіти України.