Перегляд за Автор "Chashechnikova Larysa Hnativna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Реалізація диференційованого підходу у процесі вивчення елементів тригонометрії(2011) Чашечнікова Лариса Гнатівна; Chashechnikova Larysa Hnativna; Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha SerafymivnaРозглядається можливість здійснення профільної та рівневої диференціації навчання через ознайомлення учнів із застосуванням тригонометрії в реальному житті, через диференційованість допомоги у процесі виконання нестандартних завдань.Документ Розв’язування текстових задач як один із шляхів формування математичної культури учнів(2013) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Чашечнікова Лариса Гнатівна; Chashechnikova Larysa Hnativna; Ткаченко Л. М.; Tkachenko L. M.Розглянуто поняття "математична культура" та її складові - математична грамотність і навички математичного моделювання. Як один із шляхів формування математичної культури пропонується розв'язування задач. На основі аналізу робіт, в яких розглядається стан математичної культури, її складові та можливі шляхи формування та розвитку математичної культури запропоновано методичний підхід до навчання школярів розв'язувати текстові задачі з використанням арифметичного способу з метою формування математичної культури учнів. В процесі спільної діяльності учителя і учнів в ході розв’язування текстових задач арифметичним способом у школярів формуються не тільки знання та вміння з відповідної теми, а також розвиваються такі елементи математичної культури як алгоритмічне та логічне мислення, формується грамотна математична мова (учні намагаються якомога чіткіше відповісти на задані запитання вчителя, обґрунтувати свої відповіді), виховується впевненість у власних силах, прищеплюється смак до математичної діяльності.