Перегляд за Автор "Chumak Olena Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів під час навчання теорії випадкових процесів засобами комп’ютерно-орієнтованих технологій(2015) Чумак Олена Олександрівна; Chumak Olena OleksandrivnaОбґрунтовується необхідність активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів під час навчання теорії випадкових процесів через використання засобів комп’ютерно-орієнтованих технологій. Пропонується застосування таких засобів під час лекційного та практичного заняття. Наводяться приклади залучення в процесі навчання MS Power Point, електронного навчально-методичного підручника та системи комп’ютерної алгебри CAS Mathcad.Документ Використання хмарних онлайн-розрахунків під час навчання методам математичної статистики майбутніх педагогів(ФОП Цьома С. П., 2017) Чумак Олена Олександрівна; Chumak Olena OleksandrivnaОбґрунтовано доцільність використання хмарних онлайн-розрахунків під час навчання методам математичної статистики майбутніх педагогів. Продемонстровано можливості застосування таких розрахунків під час практичного заняття з теми «Критерій Стьюдента». З цією метою для обчислення математичної моделі запропоновано залучення покрокових рекомендацій. Зауважено, що така навчальна діяльність майбутніх педагогів сприяє в подальшому підвищенню ефективності їхніх психолого-педагогічних досліджень.Документ Застосування хмарних технологій в навчанні вищої математики у закладах вищої технічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Власенко Катерина; Vlasenko Kateryna; Сітак Ірина; Sitak Iryna; Чумак Олена Олександрівна; Chumak Olena OleksandrivnaЗ'ясовано стан розробленості проблеми застосування хмарних технологій в навчанні та виявлено, що в більшості випадків хмарні технології застосовуються для швидких розрахунків, спільного доступу до даних, використанню хмарних програмних продуктів. Проаналізовано переваги залучення таких технологій під час навчання вищої математики у закладах вищої технічної освіти студентів, опановують спеціальності галузей 12 - Інформаційні технології, 13 - Механічна інженерія, 14 - Електрична інженерія, 15 - Автоматизація та приладобудування, 16 - Хімічна та біоінженерія, 17 - Електроніка та телекомунікації, 18 - Виробництво та технології, 19 - Архітектура та будівництво та 27 - Транспорт. Систематизовано функції та розглянуто класифікацію хмарних технологій. Визначено доцільність застосування наступних моделей хмар «Програмне забезпечення як сервіс» (SaaS), «Платформа як послуга» (PaaS), «Інфраструктура як послуга» (IaaS), «Дані як послуга» (DaaS) та «Обладнання як послуга» (HaaS) в залежності від галузі, що опановують студенти. Сформульовано особливості використання різних моделей хмар в навчанні вищої математики студентів технічних університетів. Описано вплив хмарних технологій на формування інформатичних компетентностей студентів. Окреслено проблему ПІДГОТОВКИ магістрів педагогічних університетів до подальшого застосування хмарних технологій у майбутній професійній діяльності. Визначено, що впровадження хмарних технологій в процес навчання вищої математики забезпечує позитивні тенденції у формуванні інформатичих компетентностей студентів завдяки постійній комунікації, своєчасному отриманню сучасних знань, високому рівню персоналізації електронної освітнього середовища. Зроблено висновок, що проблема впровадження хмарних технологій полягає у недостатній підготовці викладачів та відсутності відповідного методичного забезпечення.Документ Застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час практичних занять з теорії ймовірностей та випадкових процесів у ході навчання майбутніх інженерів(2013) Власенко Катерина; Vlasenko Kateryna; Чумак Олена Олександрівна; Chumak Olena OleksandrivnaРозглядаються можливості інтенсифікації процесу навчання майбутніх інженерів теорії ймовірностей та випадкових процесів через застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Наводяться приклади професійно орієнтованих завдань, розв’язання яких супроводжується використанням різноманітних педагогічних програмних засобів, систем комп’ютерної алгебри та евристико дидактичних конструкцій. Застосування математичних пакетів для створення різних форм інформаційної підтримки навчання майбутніх інженерів теорії ймовірностей та випадкових процесів лежить у руслі конструктивного підходу – підходу, що сприяє інтенсифікацій процесу навчання через використання комп’ютерних програмних засобів з метою послідовного «навчання» комп’ютера та його використання в інженерних дослідженнях.Документ Компетентнісно орієнтовані задачі у змісті навчання лінійної алгебри майбутніх учителів математики та інформатики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Власенко Катерина; Vlasenko Kateryna; Лов’янова Ірина; Lovianova Iryna; Армаш Тетяна; Armash Tetiana; Сітак Ірина; Sitak Iryna; Чумак Олена Олександрівна; Chumak Olena OleksandrivnaУ статті порушується актуальна проблема формування професійної компетентності майбутнього вчителя математики та інформатики у процесі навчання фахових дисциплін. Метою статті є розкриття можливостей змісту навчання лінійної алгебри у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів математики та інформатики. Дослідження пропонує теоретичний аналіз напрацювань науковців, виокремлює особливості навчальної дисципліни «Лінійна алгебра» у формуванні професійних компетентностей студентів математичних спеціальностей педагогічних ЗВО. На основі аналізу напрацювань з проблеми компетентнісного підходу до підготовки майбутнього вчителя вироблено підхід до формулювання компетентнісно орієнтованої задачі. Здійснено класифікацію задач за видами: алгоритмічні, дослідницькі, математичні, інструментальні, моделювальні, та за рівнями: відтворення, встановлення зв’язків, міркування. Практичне значення дослідження полягає у розробці системи компетентнісно орієнтованих задач згідно із змістовими модулями дисципліни «Лінійна алгебра». У статті наведено систему задач з теми «Матриці та визначники». Для ефективного засвоєння змісту лінійної алгебри й формування компетентностей студентів під час розв’язування компетентнісно орієнтованих задач апробовано як традиційні, так і комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання. Ефективність компетентнісно орієнтованих задач лінійної алгебри у формуванні фахових компетентностей майбутніх учителів математики та інформатики перевірялася за допомогою експериментального дослідження, яке дало змогу виявити шляхи підвищення ефективності навчання лінійної алгебри в педагогічному університеті, підтвердити актуальність і необхідність розроблення й упровадження в процес математичної підготовки студентів компетентнісно орієнтованих задач лінійної алгебри. Отримані результати засвідчують підвищення рівня сформованості компетентностей студентів спеціальності 014 Середня освіта за такими предметними спеціалізаціями, як математика, інформатика під час навчання їх лінійної алгебри за запропонованою методикою. Перспективи подальших досліджень фокусуються у напрямку розроблення компетентнісно орієнтованої системи задач з математичних дисциплін для студентів спеціальності 014 Середня освіта за такими предметними спеціалізаціями, як фізика, хімія, географія.Документ Методичні рекомендації до навчання математичному моделюванню майбутніх інженерів під час аудиторних занять з теорії випадкових процесів(2014) Чумак Олена Олександрівна; Chumak Olena OleksandrivnaОбґрунтовано важливість формування в майбутніх інженерів уміння математичного моделювання під час навчання теорії ймовірностей та випадкових процесів. Розглянуто поняття математичного моделювання та основних його етапів під час навчання студентів технічних ВНЗ математичним дисциплінам. Проаналізовано труднощі, що виникають у студентів під час побудови моделей до професійно орієнтованих та практичних завдань. Запропоновано використання прийомів евристичної діяльності на першому етапі моделювання професійно орієнтованих завдань. Наведено приклад побудови моделі під час лекції до професійно орієнтованого завдання, що ілюструє марковський випадковий процес.