Перегляд за Автор "Chunsia Chen"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ О формировании деятельностного компонента лингвосоциокультурной компетентности китайских студентов-филологов(2016) Чунься Чень; Chunsia ChenЦелью статьи является определение лингвометодических основ формирования деятельностного компонента лингвосоциокультурной компетентности китайских студентов-русистов. Основой построения методической системы служит компетентностный подход к формированию умений опознания культурных смыслов единиц разных уровней языка: слова, словосочетания, предложения, текста на основе функционирования психолингвистических механизмов восприятия, усвоения, интерпретации. Для определения структуры деятельностного компонента осуществлен анализ межкультурных умений и навыков, выделены инвариантные и вариативные профессионально-ориентированные умения и навыки, составляющие анализируемую компетентность.Документ Семиотика учебного пособия для формирования лингвосоциокультурной компетентности иностранных студентов-филологов(2015) Чунься Чень; Chunsia ChenМетою статті є опис семіотичної системи посібника для формування лінгвосоціокультурної компетентності іноземних студентів-філологів. Для визначенння структури «лінгвосоціокультурної компетентності» використано теоретичні методи дослідження: аналіз програм і джерел із питань методики, семіотики. Емпіричними методами дослідження (анкетування) виявлено комунікативні потреби контингенту. Сформульовано вимоги до відбору матеріалу, методики його подання й активізації. Семіотика посібника реалізує дидактичний принцип наочності,є прийомом структурування матеріалу, активізації розумової діяльності студентів. запропоновано підходи до створення довідкового апарату, подання ілюстративного матеріалу. Описано функції піктограм. Визначено напрями подальших наукових пошуків.