Перегляд за Автор "Du Khanfen"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діагностика готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до керівництва дитячим інструментальним ансамблем(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Ду Ханьфен; Du KhanfenУ статті висвітлено проблематику формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до керівництва дитячим інструментальним ансамблем, яке на сучасному етапі відбувається розрізнено, не системно – у ході вивчення дисциплін різних циклів підготовки. Останнє актуалізує необхідність розроблення методики, заснованої на систематизованому формуванні готовності, яка складається з комплексу здатностей, якостей і компетентностей. У ході дослідження, присвяченого розробці такої методики, проведено констатувальний експеримент, перебіг якого, а також обґрунтування критеріального апарату діагностування представлені в даній статті.Документ Методика формування психолого-педагогічної готовності майбутнього вчителя музики до диригентської діяльності та керівництва дитячим інструментальним ансамблем(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Ду Ханьфен; Du KhanfenДисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання, що присвячене процесу формування психолого-педагогічної готовності майбутнього вчителя музики до диригентської діяльності та керівництва дитячим інструментальним ансамблем. З’ясовано теоретичні основи дослідження проблеми готовності у психолого-педагогічному науковому дискурсі. Побудовано структурно-функціональну модель психолого-педагогічної готовності майбутнього вчителя музики до диригентської діяльності та керівництва ДІА. Обґрунтовано методику (підходи, принципи, методи, прийоми та умови) формування психологопедагогічної готовності майбутнього вчителя музики до диригентської діяльності та керівництва ДІА. Визначено критерії та показники оцінювання рівня психологопедагогічної готовності майбутнього вчителя музики до диригентської діяльності та керівництва ДІА. Експериментально перевірено ефективність розробленої методики у процесі підготовки майбутніх учителів музики.Документ Професійні та психолого-педагогічні вимоги до особистості диригента оркестру(2017) Ду Ханьфен; Du KhanfenУ статті висвітлюється сутність професійних і психолого-педагогічних вимог до особистості вчителя музики та диригента оркестру. Розглядається комплекс психолого-педагогічних якостей майбутнього вчителя музики та диригента оркестру, який складається з: особистісних музичних якостей (музичний слух, музична увага, музична пам’ять); елементів диригентської (мануальної) техніки; етики особистої поведінки, що складає комплекс зовнішньої та внутрішньої педагогічної техніки, від якої залежить ефективність та успіх педагогічної та виконавської роботи.