Перегляд за Автор "Dubynska Oksana Yakivna"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання здоров’язбережувальної компетентності у процесі професійно прикладної фізичної підготовки студентів економічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ругаль Євген Олегович; Ruhal Yevhen Olehovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaРоботу присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. В ході її виконання теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування здоров’язбережувальної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. уперше: розроблено модель формування здоров’язбережувальної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки; – удосконалено навчально-методичне забезпечення формування здоров’язбережувальної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки, зокрема у його зміст включено навчальний матеріал здоров’язбережувальної тематики.Документ Вплив рекреаційно-оздоровчої програми на фізичну підготовленість та психічний стан дівчат старшої школи на основі застосування ментального фітнесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana Yakivna; Мариченко Ольга; Marychenko Olha; Бєля Анастасія; Belia AnastasiiaРозроблено оздоровчо-рекреаційну програму занять на основі застосування засобів ментального фітнесу, спрямовану на корекцію фізичної підготовленості та поліпшення психічного стану дівчат старшої школи. Методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, психолого-педагогічні методи, педагогічний експеримент, тестування, методи математичної статистики. Нами вивчено вплив розробленої програми на розвиток рухових здібностей старшокласницями й досліджено особливості проектування їх життєвих перспектив. Під впливом занять за розробленою оздоровчо-рекреаційною програмою на основі застосування засобів ментального фітнесу відбулися статистично-вірогідні позитивні зміни в їх ставленні до власного тілесного потенціалу, а також у показниках фізичної підготовленості старшокласниць.Документ Деякі аспекти методики навчання плавання та фізичної підготовленості студентів(2020) Омельченко Руслан Сергійович; Omelchenko Ruslan Serhiiovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaТеоретично та експериментально обґрунтовано методику прискореного навчання плавання і підвищення фізичної підготовленості студентів перших курсів вищих навчальних закладів не фізкультурного профілю засобами оздоровчого плавання. Отримані в результаті нашого дослідження дані можуть бути використані викладачами кафедри фізичної культури і тренерами спортивних клубів вищих навчальних закладів для підвищення рівня фізичної підготовленості плавців-початківців.Документ Застосування методики аквафітнесу для корекції фізичного стану студенток(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana Yakivna; Петренко Наталія Володимирівна; Petrenko Nataliia VolodymyrivnaУ статті представлена та науково-обґрунтована методика занять з аквафітнесу з використанням системи Табата для студенток закладів вищої освіти. Методи дослідження: теоретичний аналіз науково-методичної та спеціальної літератури, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Проведено аналіз впливу запропонованої методики занять на показники фізичного стану студенток. Виявлено, що застосована методика занять сприяє покращенню основних показників рівня фізичного стану студенток. Перспективи подальших досліджень полягають у вивченні впливу інноваційних технологій аквафітнесу на показники функціонального стану й фізичної підготовки студенток, які займаються у спортивних секціях.Документ Курс лекцій "Теорія фізичної культури, фізичне виховання різних груп населення"(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaУ посібнику викладено теоретичний матеріал спрямований на навчально-методичне забезпечення викладання дисципліни «Теорія фізичної культури, фізичне виховання різних груп населення». Навчально-методичний посібник складено згідно з програмою з дисципліни «Теорія фізичної культури, фізичне виховання різних груп населення» для студентів педагогічних та фізкультурних вищих навчальних закладів. У рукопису посібника розглядаються загальні основи теорії фізичної культури, висвітлені основні положення методики фізичного виховання з різними групами населення, основні закономірності оздоровчої фізичної культури та рекреації, що визначають формування змісту програм фізкультурно-оздоровчих занять, приділена увага контролю ефективності занять. Достатньо повно розглянуті теоретичні, методичні, практичні аспекти побудови занять оздоровчим фітнесом, значну його частину займають практичні рекомендації, де слід відзначити застосування різноманітних засобів оздоровчого фітнесу з різними групами населення приведені методичні вказівки щодо використання окремих видів вправ оздоровчої спрямованості та наведені принципи, способи та методи оздоровчого тренування, що обумовлюють ефективність не тільки навчання фізичним вправам оздоровчого характеру, а й процесу підвищення рухової активності.Документ Методика підвищення рухової активності та фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку на основі застосування засобів спортивної аеробіки(2020) Мариченко Ольга Вячеславівна; Marychenko Olha Viacheslavivna; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaПричиною багатьох відхилень у фізичному розвитку школярів та стані їх здоров'я: недостатня рухова активність. Важливе завдання сучасної освіти - зміцнення здоров'я школярів. Фізична культура, важливий чинник здорового способу життя, профілактики захворювань, організації змістовного дозвілля. Заняття фізичними вправами підтримують та поліпшують фізичне, психічне та соціальне здоров'я, збільшують тривалість життя і активного довголіття (Н. М. Амосов, 1989; Г. В. Безверхня, 2016; А. Дубенчук, 2005; Д. С. Воропаєв, 2016). Недостатня увага, з боку вчителів до проблеми не підготовленості учнів до самостійного збереження і зміцнення свого здоров'я, піклування про свій фізичний стан, спонукає на пошук нових форм організації навчального процесу з фізичного виховання у загальноосвітніх навчальних, де основним завданням буде підвищення рівня рухової активності та фізичної підготовленості школярів з вибором засобів та методів які б враховували зацікавленість школярів до окремих видів рухової активності. Таким чином, аналіз наукової-методичної літератури показав необхідність розробки методики секційних занять на основі застосування засобів спортивної аеробіки для учнів старшого шкільного віку, з метою підвищення рівня рухової активності та фізичної підготовленості.Документ Оздоровча спрямованість фізичного виховання студентів на основі впровадження інноваційних фітнес-технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana Yakivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaРозроблено оздоровчо-тренувальну програму занять на основі застосування засобів функціонального фітнесу, спрямовану на корекцію фізичної підготовленості студентів. Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, анкетування, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент. Авторська програма передбачала формування здоров'язбережувальної компетентності студентів шляхом поетапного збільшення частки занять функціональним фітнесом у позааудиторних формах, реалізація якої здійснювалася протягом навчального року. Подальшу перспективу вбачаємо у визначенні динаміки розвитку рухових здібностей у студентів в умовах позааудиторної роботи в закладах вищої освіти під впливом експериментального фактору.Документ Особливості розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку в групах продовженого дня(2021) Гвоздецька Світлана Володимирівна; Рибалко Петро Федорович; Прокопова Людмила Іванівна; Дубинська Оксана Яківна; Красілов Андрій Дмитрович; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Rybalko Petro Fedorovych; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Dubynska Oksana Yakivna; Krasilov Andrii DmytrovychМетою статті є розробка та експериментальне обґрунтування методики розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку у групах продовженого дня засобами рухливих ігор. Для реалізації визначеної мети було використано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, тестування рівня розвитку спритності, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. У процесі вивчення й аналізу науково методичної літератури було визначено, що додаткове використання рухливих ігор на годинах фізичної культури в групах продовженого дня позитивно впливає на розвиток спритності в учнів молодшого шкільного віку. Також аналіз існуючих програм і методик стосовно проведення годин фізичної культури у групах продовженого дня показав, що вони малочислені та застарілі і потребують наукового обґрунтування. Для заздалегідь визначеного та спрямованого впливу на розвиток спритності у молодших школярів на годинах фізичної культури у групах продовженого дня була розроблена авторська методика, при складанні якої були враховані: зміст шкільної програми з фізичної культури для молодших школярів, вік, стать, рівень фізичної підготовленості, бажання школярів відвідувати години фізичної культури. Для експериментального обґрунтування розробленої нами методики був проведений педагогічний експеримент, результати якого свідчать про ефективність використання авторської методики для розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку на годинах фізичної культури у групах продовженого дня.Документ Особливості фізичної підготовки військовослужбовців Національної гвардії України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Андрущенко Максим Михайлович; Andrushchenko Maksym Mykhailovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaФізична підготовка військовослужбовців спрямована на вирішення таких завдань: розроблення та запровадження педагогічних основ, що забезпечують підвищення ефективності професійної та фізичної підготовки військовослужбовців до виконання бойових завдань в умовах збройних конфліктів, поєднання загальної фізичної, спеціальної фізичної та професійно-прикладної підготовки, застосування чинники, що визначають вимоги до фізичної підготовки особового складу Національної гвардії України, оволодіння навичками, необхідними в бойовій діяльності тощо. Обґрунтовано програму удосконалення фізичної підготовки військовослужбовців Національної гвардії України, що передбачала, передусім, такі види фізичної підготовки: лазіння по канату (жердині), вправи на стаціонарному гімнастичному колесі, вправи на допінгу, контрольні вправи на єдиній смузі перешкод, прийоми самостраховки, кидки і больові прийоми в положенні лежачи та інші.Документ Порівняльний аналіз ефективності різних напрямків фітнесу для жінок 20–35 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Козаков Олександр Сергійович; Kozakov Oleksandr Serhiiovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaВирішення проблемних питань стосовно низького рівня здоров'я жінок 20–35 років автор вбачає у активному залучені даного контингенту до систематичної оздоровчо-рекреаційної рухової активності з використанням широкого спектру інноваційних засобів оздоровчого фітнесу на основі наукового обґрунтованої системи занять фізичними вправами. В роботі теоретично обґрунтувано та розроблено диференційований підхід до процесу занять фітнесом жінок 20–35 років на підставі урахування особливостей просторової організацій їх тіла. В результаті факторного аналізу показників фізичного розвитку, рухової активності та фізичної підготовленості жінок виокремлено найбільш інформативні показники впливу які можуть сприяти оптимізації занять оздоровчим фітнесом жінок 20–35 років.Документ Програма підсумкової атестації з дисципліни «Теорія фізичної культури, фізичне виховання різних груп населення»(СумДПУ імені А. С. Макаренака, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Дубинська Оксана Яківна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Dubynska Oksana YakivnaУ програмі визначене основне коло знань необхідних магістранту закладу вищої освіти для підготовки до підсумкової атестації з дисципліни: «Теорія фізичної культури, фізичне виховання різних груп населення». Запропоновані питання для підготовки до іспитів. Методичні рекомендації призначені для магістрантів, викладачів вузів.Документ Професійно-прикладна фізична підготовка студентів педагогічних вузів засобами фітнесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Черних Антон Євгенійович; Chernykh Anton Yevheniiovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaУ даному дослідженні теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено концепції проектування та змісту ППФП студентів вищих навчальних закладів України засобами фітнесу залежно від їх професійного спрямування для підвищення ефективності процесу фізичної підготовки спеціалістів відповідно до сучасних вимог виробництва. Розроблено програму з оздоровчого фітнесу для підвищення рівня рухової активності студентів, обґрунтовано педагогічні умови формування здорового способу життя студентів засобами оздоровчого фітнесу, застосовано сучасні інноваційні технології у сфері оздоровчого фітнесу, розглянуто створення рекреаційно-оздоровчого простору у закладі освіти з метою збереження та зміцнення здоров'я студентів.Документ Розвиток психофізичних якостей студентів аграрних спеціальностей засобами волейболу(2021) Шевченко Євгеній Юрійович; Shevchenko Yevhenii Yuriiovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaУ дослідженні було теоретично узагальнено й подано нове вирішення проблеми професійно-орієнтованої психофізичної підготовки студентів аграрних спеціальностей у процесі фізичного виховання, що виявляється в розробці теоретико-методологічних основ для її впровадження. Розроблена і експериментально-обґрунтована ефективність методики занять для покращення фізичної підготовленості студентів-волейболістів.Документ Розвиток силових якостей школярів на секційних заняттях з вільної боротьби(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мигаль Владислав Володимирович; Myhal Vladyslav Volodymyrovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaСучасна вільна боротьба вимагає від спортсмена гарної фізичної, функціональної й техніко-тактичної підготовки. Скорочення часу сутички привело до того, що збільшилася інтенсивність борцівського двобою. Час на підготовку будь-якої атаки, особливо в партері, скоротився. Спостерігається тенденція до збільшення загального арсеналу технічних дій і різноманітності їх структури. У магістерській роботі теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено організаційно-методичні умови, які сприяють шляхи удосконаленню фізичної підготовленості школярів, які займаються вільною боротьбою.Документ Розвиток фізичних якостей дівчат старшого шкільного віку засобами футболу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Осипенко Іван Олександрович; Osypenko Ivan Oleksandrovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaРобота присвячена теоретичним основам процесу розвитку фізичних якостей дівчат старшого шкільного віку, а саме основним поняттям та загальній характеристиці головних особливостей методів контролю процесу розвитку фізичних якостей дівчат старшого шкільного віку та їх порівняльної характеристики. Автором вивченню теоретичних та практичних методів удосконалення систем процесу розвитку фізичних якостей у дівчат старшого шкільного віку засобами футболуДокумент Розробка методики секційних занять з аквафітнесу для дівчат старшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Литвин А. М.; Lytvyn A. М.; Бєля Анастасія; Belia Anastasiia; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaУ статті наведено зміст методики секційних занять з аквафітнесу з використанням функціонального тренування та визначено її вплив на рівень фізичного стану дівчат старшого шкільного віку.Документ Спортивно-орієнтоване фізичне виховання студенток економічного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana Yakivna; Салатенко Іван; Salatenko IvanРозроблено й науково обґрунтовано спортивно-орієнтовану технологію фізичного виховання на основі переважного застосування волейболу, спрямовану на психофізичне вдосконалення студенток економічних спеціальностей, підвищення рівня соматичного здоров'я та фізичної підготовленості, концептуальною основою якої є використання засобів і методів фізичного виховання та спортивного тренування, змагальної діяльності, формування позитивної мотивації до регулярних занять фізичними та спортивними вправами з використанням різних форм занять.Документ Сучасні підходи до застосування засобів аквафітнесу у фізичному вихованні студентської молоді(2023) Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaВизначено мотиваційні фактори, що впливають на фізичну активність студентів та відношення до процесу фізичного виховання. Встановлено, що інтерес до занять фізичним вихованням можна підвищити, якщо як засоби використовувати ті види рухової активності, які користуються більшою популярністю серед такого контингенту студентів. Розроблено концепцію занять аквафітнесом, сутність якої полягає в органічному поєднанні сучасних напрямів і засобів оздоровчого плавання та теоретичних знань з його застосування. Структура занять у запропонованій методиці занять складалася з трьох загальноприйнятих частин: підготовчої, основної, заключної.Документ Формування навчально-пізнавальної діяльності студентів фізкультурних ЗВО на заняттях з курсу «Гімнастика та методика її викладання»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Балашов Дмитро Іванович; Balashov Dmytro Ivanovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaУ статті розкрито особливості формування навчально-пізнавальної діяльності студентів фізкультурних ЗВО на заняттях з курсу «Гімнастика та методика її викладання». На основі аналізу літературних джерел та практичної роботи викладачів нами виділені методи навчання та організації навчального процесу для формування навчально-пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях з гімнастики. Особлива увага приділяється інтерактивним методам, засобам навчання та дидактичним матеріалам для самостійної творчої роботи.