Перегляд за Автор "Fast Olha"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні орієнтири формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів у контексті викликів освітньої реформи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Фаст Ольга; Fast OlhaУ статті здійснено огляд наукових напрацювань щодо проблеми педагогічної самоефективності на засадах міждисциплінарного підходу. За результатами аналізу довідникових та наукових джерел крізь призму гуманістичної парадигми окреслено сутність поняття «педагогічна самоефективність учителя початкової школи» як системоутворювальну особистісно-професійну характеристику, що виявляється в готовності та здатності педагога мобілізувати сукупність особистісних якостей, кваліфікаційних знань, умінь, компетентностей та методичної майстерності з метою досягнення оптимальних результатів у педагогічній діяльності. Акцентовано увагу на доцільності урахування зарубіжного досвіду формування педагогічної самоефективності майбутнього учителя початкової школи. Ідеться, зокрема, про психолого-педагогічну та соціальну спрямованість змісту професійної освіти; збільшення обсягу практичної підготовки у формі тренінгів, семінарів; стимулювання неформальної та інформальної освіти студентів, що забезпечують особистісне зростання.