Перегляд за Автор "Fomenko O. Z."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості читання лекцій з математики та фізики іноземним слухачам підготовчого відділення як базового курсу для дисципліни «Медична та біологічна фізика» (на прикладі ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗУ»)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Кисільова Т. О.; Kysilova T. O.; Фоменко О. З.; Fomenko O. Z.В статті розглянуто основні фактори, що впливають на якість засвоєння лекційного матеріалу російською мовою з математики та фізики іноземними слухачами підготовчого відділення вищого медичного закладу. Виявлено та проаналізовано найбільш проблемні аспекти сприйняття на слух та конспектування протягом лекційного заняття. Наявність у слухачів базових знань з предмету лекції й особиста зацікавленість помітно підвищують рівень засвоєння термінології та понятійного апарату новою мовою. Обґрунтовано необхідність використання адаптованого учбово-методичного посібника, який повинен містити словник (англійською, французькою), стисле та чітко структуроване викладення матеріалу. Широке використання схем та малюнків дозволить уникнути складних речень та одноманітних формулювань, а також сприяє швидкому запам’ятовуванню визначень російською мовою. З’ясовано, що найбільш ефективною є лекція із застосуванням зворотного зв ’язку. Такий формат заняття створює додаткову мотивацію у слухачів, дозволяє викладачу не лише контролювати засвоєння слухачами матеріалу лекції, а й відповідно регулювати його кількість та складність. Зважаючи на особливості національної поведінки іноземних громадян, помітний вплив на якість лекційного заняття мають ораторські та організаторські здібності викладача.