Перегляд за Автор "Harashchenko Larysa Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти(2015) Гаращенко Лариса Василівна; Harashchenko Larysa VasylivnaУ статті досліджено потенціал методу проектів як засобу формування професійних компетентностей у майбутніх вихователів. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи: аналіз, узагальнення, систематизація наукових даних. У результаті дослідження було доведено, що використання навчального проекту уможливлює підвищення якості професійної підготовки фахівця, здатного розв’язувати нестандартні професійні завдання. Результати дослідження можуть бути затребуваними під час розроблення професійно орієнтованих програм підготовки фахівців дошкільної освіти. Автором статті зазначено, що подальші наукові розвідки необхідно спрямувати на розроблення навчальних проектів на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях підготовки фахівців.Документ Реалізація ідеї здоров’язбереження у фізичному вихованні дітей дошкільного віку: фізична культура на повітрі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Гаращенко Лариса Василівна; Harashchenko Larysa Vasylivna; Крижанівська Валентина; Kryzhanivska ValentynaУ статті розглянуто роль фізкультурних занять на повітрі для формування оптимального стану здоров’я дітей та забезпечення їхнього гармонійного фізичного розвитку. Розглянуто специфіку фізкультурних занять на повітрі в умовах закладів дошкільної освіти. Обґрунтовано необхідність посилення цілеспрямованої роботи з фізичного виховання в закладах дошкільної освіти, що передбачає вирішення оздоровчих, освітніх та виховних завдань. У результаті аналізу наукових та методичних джерел, а також експериментальних даних визначено педагогічні умови підвищення рухової активності дітей дошкільного віку під час проведення занять з фізичної культури на повітрі. Доведено, що визначені педагогічні умови взаємозалежні. Обґрунтовано необхідність створення оптимальних умов організації фізкультурних занять та вдосконалення методики їх проведення.