Перегляд за Автор "Hrinchenko Maryna Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зарубіжний досвід підготовки соціальних педагогів до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства(2015) Грінченко Марина Сергіївна; Hrinchenko Maryna SerhiivnaМетою статті є аналіз зарубіжної практики підготовки соціальних педагогів (працівників) до практичної діяльності, надання рекомендацій щодо вдосконалення сучасної системи освіти в цій галузі. Методи дослідження: індукція, дедукція, порівняння, аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення. Результати дослідження: подано порівняння підготовки соціальних педагогів (соціальних працівників) до практичної діяльності в зарубіжних країнах, висвітлено особливості навчальних дисциплін та практики, розглянуто досвід громадських і волонтерських організацій, сформульовано пропозиції щодо вдосконалення вітчизняної системи підготовки соціальних педагогів. Практичне значення дослідження: можливість введення в підготовку вітчизняних соціальних педагогів (працівників) найкращих досягнень зарубіжного досвіду. Перспективами подальших наукових розвідок є обґрунтування відповідних програм щодо удосконалення підготовки фахівців соціальної сфери в Україні.Документ Медіаосвіта в системі підготовки соціальних педагогів(2016) Грінченко Марина Сергіївна; Hrinchenko Maryna SerhiivnaУ статті визначено зміст медіаосвіти в системі підготовки майбутнього соціального педагога, його складові; виявлено особливості впровадження медіаосвіти у процес підготовки соціального педагога в умовах інформаційного суспільства; розглянуто навчальні плани та дисципліни підготовки соціальних педагогів у ВНЗ, подано пропозиції щодо вдосконалення фахової підготовки спеціалістів з урахуванням світових тенденцій і трансформацій сучасного суспільства. Мета статті полягає в обґрунтуванні необхідності впровадження медіаосвіти в систему підготовки соціальних педагогів. Методи дослідження – аналіз інформаційних джерел; синтез складових інформаційних джерел щодо питання медіаосвіти та підготовки соціальних педагогів, порівняння навчальних планів ВНЗ освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, спеціаліст, магістр, конкретизація – у визначенні специфіки медіаосвіти соціальних педагогів; узагальнення отриманих даних. Наведено приклади впровадження медіаосвіти у вищих навчальних закладах України, а також вивчено зарубіжний досвід медіаосвіти, основних форм та методів роботи. Обгрунтовано необхідність упровадження медіаосвіти як інтегрованого, так і окремого курсу в навчальні програми підготовки соціальних педагогів / соціальних працівників.