Перегляд за Автор "Hyrych V. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль інтерактивних методів навчання в розвитку комунікативної компетентності студентів економічного напряму на заняттях української мови (за професійним спрямуванням)(2015) Гирич В. В.; Hyrych V. V.У статті розглянуто доцільність використання інтерактивних методів навчання на заняттях української мови (за професійним спрямуванням). Обґрунтовується необхідність та важливість їх використання у формуванні професійної комунікативної компетентності студентів. Визначено, що вибір активних методів навчання допомагає залучити студентів до активної діяльності під час занять, сприяє самостійному оволодінню вміннями й навичками, пошуку шляхів вирішення практичних завдань. Оскільки метою навчання української мови (за професійним спрямуванням) є формування належного рівня комунікативної компетенції студентів, то увага приділяється не формуванню окремих навичок та вмінь, а комплексному формуванню компонентів комунікативної компетенції.