Перегляд за Автор "Ivanova K. Yu."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання інтеграції математичної та методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Іванова К. Ю.; Ivanova K. Yu.У статті досліджено питання інтеграційного вивчення дисциплін «Математика» та «Методика навчання математики в початкових класах» на факультеті підготовки вчителів початкових класів. Проаналізовано дослідження вчених щодо інтеграції математичної та методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано, що думки вчених розділились надвоє. Одна група вчених уважає, що спільне вивчення математики та методики навчання математики в початкових класах майбутніми вчителями початкових класів буде більш осмисленим і мотивованим. Інша група вважає, що при інтеграційному вивченні математичного та методичного курсів математичній підготовці майбутнього вчителя початкових класів надано другорядну роль, що є однією з важливих причин низького рівня математичної підготовки учнів. Інтегроване вивчення курсу «Математика» з курсом методики її викладання в початкових класах не вирішує проблему невідповідності рівня як математичної, так і методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів вимогам сучасності, що пояснено відмінністю цілей указаних підготовок та специфікою математичної підготовки.Документ Розвиток інтелектуальних умінь майбутніх учителів початкових класів при вивченні просторових відношень та геометричних фігур(2015) Іванова К. Ю.; Ivanova K. Yu.У статті розглянуто проблему розвитку інтелектуальних здібностей майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано, що математична підготовка майбутніх учителів початкової школи не спрямована на розвиток інтелектуальних умінь студентів. Обґрунтовано виключне значення геометрії у розвитку інтелектуальних умінь майбутніх учителів початкових класів.