Перегляд за Автор "Kernytskyi Oleksandr Mykhailovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Професіоналізм діяльності інженера-педагога: aспект суб’єкт-суб’єктної взаємодії(2016) Керницький Олександр Михайлович; Kernytskyi Oleksandr MykhailovychУ статті проаналізовано проблеми й суперечності в підготовці майбутніх інженерів-педагогів, чинники та обставини їх педагогічної діяльності в аспекті суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Розглянуто поняття «професіоналізм педагога», його сутність і структуру, етапи й рівні. Розглянуто професіограму інженера-педагога, його провідні операції та функції, успішність яких безаперечно залежить від суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників навчально-виховного процесу.