Перегляд за Автор "Kharchenko Serhii Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Formation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledge(TEM Journal, 2019-02) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Харченко Інна Іванівна; Kharchenko Inna Ivanivna; Харченко Сергій МиколайовичThe article proposes a solution of the problem of formation of future teachers' skills to create and use visual models of knowledge in professional activities. It is substantiated that modern students, as representatives of the generation Z, have the majority of visual-oriented perceptions. Modelling of special future teachers’ preparation for the creating of visual models of knowledge is made. The content of the special course, aimed at forming the future teachers’ ability to create and use visual models of knowledge, is described. The pedagogical experiment included two areas of research: the study of the dynamics of the readiness and the formation of skills to create and use visual models of knowledge. Statistical methods confirmed the effectiveness of the author's special course at the significant level of 0.05.Документ Методика корекції маси тіла учнів у процесі формального та неформального навчання фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Козерук Кирило; Kozeruk Kyrylo; Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Яременко Володимир; Yaremenko Volodymyr; Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychАктуалізується питання надмірної маси тіла учнів у закладах середньої освіти. Окреслено особливості методики корекції маси тіла учнів засобом комплексного впливу в процесі формального та неформального навчання фізичної культури. Розподілено учнів, які потребують корекції маси тіла, відповідно до інструктивних положень. Виокремлено етапи оздоровчих методик для учнів з надмір¬ною масою тіла в процесі формального та неформального навчання фізичної культури. Перспективи подальших досліджень полягають у впровадженні досліджених методик у практику роботи вчителів фізичної культури та проведення тестувань щодо результатів їх ефективності.Документ Методологічні основи формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychДану статтю присвячено проблемі визначення й обґрунтування методологічних основ формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профіля у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки з урахуванням таких методологічних підходів: професійно особистісного, діяльнісного, холістичного та компетентнісного. Також ураховувалися загальнодидактичні принципи (науковості, доступності, систематичності й послідовності, активності і самостійності, зв'язку навчання з практикою) та спеціальні принципи формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профіля.Документ Педагогічні умови формування дій з м'ячем у дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Власенко Ірина; Vlasenko Iryna; Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychОсновним напрямом даного дослідження є виявлення педагогічних умов, які забезпечують ефективний вплив ігор та ігрових вправ з м'ячем на всебічний розвиток дітей молодшого шкільного віку, доведено позитивний вплив занять фізичними вправами на стан здоров'я дітей молодшого шкільного віку та впровадження результатів в освітній процес початкових школярів України.Документ Проблеми збереження і зміцнення здоров'я студентів аграрного профілю під час навчання у ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychУ статті обґрунтовуються здоров'язбережувальні освітні технології, використання яких в освітньому процесі сприяю покращення здоров'я всіх учасників освітнього процесу. У більш вузькому розумінні до здоров'язбережувальних технологій належать педагогічні прийоми, методи, технології, які не завдають прямої або непрямої шкоди здоров'я учасників освітнього процесу, забезпечують безпечні умови перебування, навчання та роботи в закладі освіти. Концепція базуються на положеннях системного, синергетичного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, інтегративно-інноваційного, компетентнісного, технологічного, акмеологічного підходів до реалізації методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання студентів.Документ Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychРоботу присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки: представлено результати аналізу досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці, зокрема проаналізовано сучасні вимоги та підходи до професійно-прикладної фізичної освіти майбутніх аграріїв, особливості їх професійної діяльності й підготовки, а також уточнено сутність поняття «здоров’язбережувальна компетентність майбутніх фахівців аграрного профілю»; визначено критерії та рівні сформованості здоров’язбережувальної компетентності; надано теоретичне обґрунтування моделі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю, а також розкрито методичні особливості її реалізації. У дисертаційному дослідженні представлено результати експериментальної перевірки моделі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. Матеріали дослідження можуть бути використані викладачами фізичної культури у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю.Документ Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychДисертаційну працю присвячено проблемі формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки: представлено результати аналізу досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці, зокрема проанапізовано сучасні вимоги та підходи до професійно-прикладної фізичної освіти майбутніх аграріїв, особливості їх професійної діяльності й підготовки, а також уточнено сутність поняття «здоров'язбережувальна компетентність майбутніх фахівців аграрного профілю»; визначено критерії та рівні сформованості здоров'язбережувальної компетентності; надано теоретичне обгрунтування моделі формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю, а також розкрито методичні особливості її реалізації. У дисертаційному дослідженні представлено результати експериментальної перевірки моделі формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. Матеріали дослідження можуть бути використані викладачами фізичної культури у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю.Документ Формування фізичної культури студентів у освітянському процесі аграрного ВНЗ(2013) Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii MykolaiovychУ статті висвітлено проблеми фізичного виховання студентів аграрних спеціальностей; проаналізовано ставлення студентів-аграрників до занять із фізичного виховання; визначено найбільш популярні види спорту серед студентів Сумського національного аграрного університету, виділено відмінності в мотиваційній сфері юнаків і дівчат; розроблено й експериментально обґрунтувано шляхи оптимізації навчального процесу з фізичного виховання і можливості ефективного залучення студентів університету до опанування ціннісного потенціалу фізичної культури. Використано дані анкетного опитування майбутніх фахівців-аграрників.