Перегляд за Автор "Khmelevska Inha Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін(ФОП Цьома С. П., 2019) Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha OleksiivnaУ статті висвітлено перебіг та результати експериментального впровадження методики формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. Презентовано основні елементи означеної методики, розроблені на ґрунті інтегрального, системного, фахово-ментального та герменевтичного наукових підходів. Надано оглядовий опис процесу інтеграції педагогічних умов формування досліджуваного конструкту, який реалізовувався протягом компетентнісно-об’єктиваційного, проектувально-компетентнісного, практично-апробаційного етапів. Висвітлено процедуру застосування відповідних методів. Ознайомлено з основними результатами експериментальної перевірки ефективності розробленої методики.Документ Методика формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії(2021) Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha OleksiivnaДисертація є комплексним дослідженням проблеми формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії, яка є актуальною в контексті підготовки майбутніх магістрів до ефективного відтворення поліфункціональної діяльності викладача в мистецько-освітньому процесі. Уточнено сутність феноменів інтегральності й метазнання, поняття «інтегральна компетентність»; розкрито зміст поняття «інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії» та визначено структуру даного кваліфікаційно-якісного метаконструкту. Введено поняття «компетентнісний комплекс», «метакогнітивне компетентнісне самопроєктування». Обґрунтовано методологічні засади та розроблено методику формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії. Визначено критерії та показники оцінювання рівня сформованості інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії. Експериментально перевірено ефективність методики формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії.Документ Методика формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha OleksiivnaДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. – Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми, 2021. Дисертація є комплексним дослідженням проблеми формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії, яка є актуальною в контексті підготовки майбутніх магістрів до ефективного відтворення поліфункціональної діяльності викладача в мистецько-освітньому процесі. Уточнено сутність феноменів інтегральності й метазнання, поняття «інтегральна компетентність»; розкрито зміст поняття «інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії» та визначено структуру даного кваліфікаційно-якісного метаконструкту. Введено поняття «компетентнісний комплекс», «метакогнітивне компетентнісне самопроєктування». Обґрунтовано методологічні засади та розроблено методику формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії. Визначено критерії та показники оцінювання рівня сформованості інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії.Документ Потенціал художньо-емоційної інтерпретації жесту в інтердисциплінарній проєкції мистецької педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha Oleksiivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychСтаття присвячена розгляду передумов функціонування комунікативного потенціалу художньо-емоційної інтерпретації жесту та деяких можливих напрямів його реалізації в області мистецької освіти. Застосування методу аналізу наукових досліджень із галузей нейробіології, психології, ітології та мистецької педагогіки дозволило з’ясувати, що художньо-комунікативний потенціал жесту (кінеми), зокрема, досліджений у межах системи емоційно-кінестетичної асоціативності Р. Лабана, підлягає реалізації в галузі підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії до актуалізації міждисциплінарних зав’язків у фаховій діяльності.Документ Структура інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha OleksiivnaУ статті досліджено структуру інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін, як мета-кваліфікаційного конструкту, функція якого полягає в координації процесів актуалізації та формуванні компетентностей, відповідно до мети та завдань варіативно-творчого процесу мистецької освіти. У результаті аналізу наукової літератури визначено, що таку структуру складають мотиваційно-самокоригувальний, компетентнісно-адаптаційний, методично-персоналізований, творчо-інтерпретаційний компоненти. Подальші дослідження передбачають визначення методологічних засад методики формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін.Документ Феномен художнього полілогу в сучасній мистецькій освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Ян Ханьжи; Yan Khanzhy; Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha OleksiivnaДослідження присвячене вивченню особливостей та функцій художньогополілогу в галузі музично‐мистецької освіти. У методологічних основах дослідження герменевтично‐феноменологічний підхід, який забезпечує можливість інтегрально застосовувати методи феноменологічного аналізу,редукції та інтерпретації задля визначення сутнісно‐функціональної характеристики художнього полілогу. Застосування означеної методології дозволило визначити, що художній полілог є багаторівневою формою дискурсу із мистецьким твором, особливістю якої є інтеграція суб’єктивних поглядів учасників спілкування в єдине бачення (інтерпретаційну концепцію) чи алгоритм дії (виконавську стратегію), за умов збереження суб’єктності та унікальної думки кожного з учасників комунікації. Важливою функцією художнього полілогу в мистецько‐освітньому просторі є сприяння вирішенню завдань, зумовлених глобалізаційними процесами, зокрема, забезпечення полікультурної інтеграції та сприяння самореалізації особистості та її індивідуальному творчому розвитку шляхом інтеграції методології художнього полілогу до процесу підготовки фахівців музично‐мистецької освіти.Документ Інтегральна компетентність майбутніх викладачів мистецьких дисциплін(ФОП Цьома С. П., 2018) Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha OleksiivnaУ статті актуалізовано проблему формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін та встановлено, що сутність означеної компетентності визначається її функціональною роллю, яка полягає в координації процесів актуалізації та формування компетентностей, відповідно до освітніх вимог процесу мистецького навчання. Підтверджено думку науковців стосовно освітнього процесу як такого, що характеризується варіативністю та невизначеністю умов. Встановлено, що варіативність освітнього процесу навчання мистецьких дисциплін зумовлена впливом низки об’єктивних чинників, детермінованих специфікою творчої педагогічної інтерпретації творів мистецтва.