Перегляд за Автор "Khymchenko Maryna Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах інклюзивного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Химченко Марина Володимирівна; Khymchenko Maryna VolodymyrivnaУ статті розглядаються ключові аспекти реалізації комплексного підходу у процесі психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня. Наголошується, що кожен учасник команди психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами має володіти знаннями щодо його психофізичних особливостей. Розкрито особливості розвитку, характерні для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня. Висвітлено актуальні питання та основи психолого-педагогічного супроводу. Досліджено основні проблеми у роботі команди психолого-педагогічного супроводу дитини з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня.Документ Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах інклюзивного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Химченко Марина Володимирівна; Khymchenko Maryna Volodymyrivna; Боряк Оксана Володимирівна; Boriak Oksana VolodymyrivnaОб’єктом дослідження є пізнавальний розвиток дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня. Предмет дослідження - психолого-педагогічний супровід учнів з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах інклюзивної форми навчання. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці комплексного психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні засади психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями: сутність поняття «інтелектуальні порушення» в психолого-педагогічній літературі, особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня, нормативно-правове забезпечення психолого-педагогічного супроводу в Україні. У другому розділі досліджено та обґрунтовано особливості реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі, проведено аналіз результатів констатувального етапу дослідження. У третьому розділі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив комплексного психолого-педагогічного супроводу на пізнавальний розвиток дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах інклюзивного навчання. Представлено власні розробки корекційно-розвиткових занять. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., м. Суми); Регіональний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Новітні технології спеціальної педагогіки: проблеми, перспективи та шляхи розвитку» (18 червня 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 82 сторінки, з них – 77 сторінок основного тексту, 11 рисунків, 13 таблиць, 1 формула, 66 джерел.