Перегляд за Автор "Kislitsyna (Hovorun) Maryna Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання лекції-візуалізації в системі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna Viktorivna; Онісімчук Лілія; Onisimchuk LiliiaУ статті розглядається питання використання сучасних інформаційних технологій під час лекцій. Детально описуються особливості та методика проведення лекції-візуалізації.Документ Використання лекції-візуалізації в системі вузівського навчання(СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2011) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna Viktorivna; Онісімчук Лілія; Onisimchuk LiliiaУ статті розглядається питання використання сучасних інформаційних технологій під час лекцій. Детально описуються особливості та методика проведення лекції-візуалізації.Документ Диференціація понять „професійне вигорання” та „професійна деформація” в діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів(2011) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna ViktorivnaУ статті проведено теоретичний аналіз основних психологічних характеристик професійного вигорання та професійної деформації особистості педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів, а також диференціація зазначених феноменів.Документ Оптимізм як критерій професійного вигорання педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів(ПП Медобори-2006, 2015) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna ViktorivnaДана стаття присвячена дослідженню психологічних особливостей професійного вигорання педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів в залежності від рівня оптимізму та активності. У статті представлені результати емпіричного дослідження прояву компонентів професійного вигорання: емоційного виснаження, деперсоналізації та редукції особистісних досягнень; оптимізму та активності у педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів. За допомогою коефіцієнт кореляції Пірсона та критерію χ2 виявлені взаємозв‘язки між перерахованими показниками. Поданий статистичний матеріал проілюстровано таблицями та малюнками. Описані достовірні відмінності між педагогічними працівниками з різним типом особистості (оптимістами, реалістами та песимістами) за показниками емоційного виснаження та деперсоналізації. Виявлено значимі негативні кореляції оптимізму та активності з емоційним виснаженням, як компонентом професійного вигорання та інтегральним показником професійного вигорання. Також у статті представлені та детально проаналізовані рівні сформованості компонентів професійного вигорання респондентів з різним типом особистості в залежності від рівня оптимізму-песимізму та активності-пасивності. Встановлено, що у групі респондентів з низькими інтегральними показниками професійного вигорання частіше зустрічаються активні оптимісти, у групі з високим інтегральним показником професійного вигорання частіше зустрічаються реалісти та пасивні песимісти. Отримані результати розширюють знання про фактори, що детермінують професійне вигорання та ресурси у запобіганні професійному вигоранню у педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів.Документ Поширеність та особливості прояву професійного вигорання серед педагогічних працівників загальноосвітніх закладів для розумово відсталих учнів(2012) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna ViktorivnaУ статті розкриваються результати дослідження професійного вигорання серед вчителів спеціальних загальноосвітніх шкіл, розглянуті складові професійного вигорання та їх особливості у зазначеної групи фахівців.Документ Проблема «професійного вигорання»: порівняльний аналіз різних професійних груп(2008) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna ViktorivnaУ статті розглядається проблема “професійного вигорання”, аналізується роль синдрому “професійного вигорання” у діяльності фахівців різного профілю. Розглянуті особливості фахової діяльності педагога освітніх закладів для дітей з вадами психофізичного розвитку та фактори, що ускладнюють роботу зазначеної категорії фахівців.Документ Профессиональное выгорание учителей и воспитателей общеобразовательных учебных заведений для умственно отсталых учеников: общее и особенное(Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», 2013) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Кислицына (Говорун) Марина Викторовна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna ViktorivnaСтаття розкриває результати вивчення професійного вигорання серед вчителів та вихователів спеціальних загальноосвітніх шкіл для учнів з інтелектуальною недостатністю, розглянуто складові професійного вигорання та їх особливості.Документ Професійне вигорання: теоретичний аналіз поняття(2010) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna ViktorivnaУ статті розглядається проблема професійного вигорання, аналізується місце феномену вигорання в структурі інших понять, пов’язаних із професійною діяльністю особистості: стресом, утомою, депресією, професійною деформацією тощо