Перегляд за Автор "Knysh Inna Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гуманітарні та природничі науки в постнекласичній освіті(2013) Книш Інна Василівна; Knysh Inna VasylivnaУ статті розглядаються питання щодо викладання гуманітарних та природничих наук у постнекласичній освіті. У проаналізованих підходах (есенціалізм, енциклопедизм, прагматична освітня програма тощо) значну увагу приділялося або гуманітарній освіті і нехтувалася природнича, або навпаки. На постнекласичному етапі розвитку освіти на перший план має виходити гармонійне поєднання гуманітарних і природничих знань.Документ Еволюція кібернетики у сучасному науковому дискурсі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Книш Інна Василівна; Knysh Inna Vasylivna; Кочубей Наталія Василівна; Kochubei Nataliia VasylivnaРозглянуто еволюцію кібернетики на сучасному етапі її розвитку. Зазначено, що кібернетика першого порядку вивчала системи, за якими можна спостерігати, другого – мала справу із спостережними системами, а третього – досліджувала процеси, що відбуваються в суб’єкт- полісуб’єктному середовищі – кіберпросторі. Обґрунтовано доречність уживання поняття «гіфпростір» (hyphspace) як метафоричної абстракції на означення віртуальної реальності (складової Ноосфери), яка існує в комп’ютерних мережах (суб’єкт-полісуб’єктному середовищі). Доведено, що гіфпростір на сучасному етапі розвитку кібернетики є основою для її подальшого (проте не остаточного) апгрейду до кібернетики четвертого порядку. Констатовано, що кібернетика як наука рухається від пізнання людино- машинних систем до утворень, де зростає людиновимірність, про що свідчить неухильне збільшення присутності користувачів-номад (суб’єктів пізнання), які постійно спостерігають у мережі за собою й іншими.Документ Екофільність українського етносу та проблема формування екологічної свідомості(2012) Книш Інна Василівна; Knysh Inna VasylivnaУ статті розглядається вплив «екофільних» національних і загальнолюдських цінностей української нації на формування екологічної свідомості українського народу через систему екологічної освіти, екологічного виховання, української екології культури та екологічного мислення, досліджується формування постнекласичного типу раціональності, у якому синтезувалися позиції раціо з кордоцентризмом.Документ Кордологізм та його роль у становленні української нації: сучасний науковий дискурс(2015) Книш Інна Василівна; Knysh Inna VasylivnaСтаття присвячена розробці концепції кордологізму та його визначної ролі у становленні української нації. Зокрема, зосереджується увага на розгляді формування «екофільних» національних і загальнолюдських цінностей української нації, які б мали сприяти, на думку автора, становленню цілісного бачення світу, та висвітлення цих процесів у сучасному науковому дискурсі. При цьому, особлива увага акцентується на тому, що для української нації притаманні специфічні риси екологічної свідомості, такі як кордологізм та кордоцентризм, які мають сприяти поєднанню раціонально-наукового ставлення до природи з емоційним, сердечним, екзистенційним, що зумовлюється українською традицією.Документ Проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу(2011) Книш Інна Василівна; Knysh Inna VasylivnaУ статті розглянуто проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу стосовно екологізації сучасної освіти та виховання. З’ясували, що саме вирішення проблем екологічної освіти у постнекласичний період розвитку наукового знання має сприяти формуванню екологічного мислення, його ноосферізації та розвитку екологічної культури.Документ Трансформація значення концептів «біосфера» та «ноосфера» у постнекласичному науковому дискурсі(2011) Книш Інна Василівна; Knysh Inna VasylivnaУ статті розглядається становлення концепції біосфери та ноосфери, досліджується трансформація значення концептів «біосфера» та «ноосфера» в постнекласичному науковому дискурсі та аналізується процес антропологізації екологічного знання в некласичний період як підґрунтя революційних змін у розвитку сучасної науки.