Перегляд за Автор "Krainova Liubov Valentynivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання можливостей феноменологічного підходу до викладання педагогічних дисциплін(2016) Головко Маргарита Борисівна; Holovko Marharyta Borysivna; Крайнова Любов Валентинівна; Krainova Liubov ValentynivnaОсобливістю педагогічної реальності сьогодення є співіснування різних педагогічних парадигм і підходів. З’явилися нові концепти педагогічного знання, серед яких таке поняття, як «феноменологічний підхід». Аналіз теоретичного і практичного досвіду дозволив виокремити базові ідеї, що становлять підґрунтя для викладання педагогічних дисциплін майбутнім фахівцям дошкільної освіти. Наводяться варіанти практичної реалізації вищезгаданого підходу на заняттях із історії педагогіки та методики екологічного виховання.