Перегляд за Автор "Kuhai Nataliia Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування комп’ютерних математичних засобів для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики(2017) Кугай Наталія Василівна; Kuhai Nataliia Vasylivna; Калініченко Микола Миколайович; Kalinichenko Mykola Mykolaiovych; Прокопець Тетяна; Prokopets TetianaУ статті розглянуто зміст методологічних знань технологічного рівня майбутнього вчителя математики. З’ясовано, які знання про комп’ютерні засоби математики доцільно віднести до методологічних знань. Наведено приклади застосування комп’ютерних засобів GRAN1, GRAN-2D, Maxima на заняттях з дисциплін математичного циклу: математичний аналіз, методи обчислень, інтегральні рівняння, методи оптимізації. Показано, що під час розв’язування пропонованих прикладів відбувається формування методологічних знань про комп’ютерні засоби математики і вмінь їх застосовувати. Крім того обґрунтовано, що застосування комп’ютерних програм є ефективним засобом формування методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики. Зокрема, воно сприяє розвитку вміння застосовувати різні способи і методи розв’язування задач, порівнювати їх ефективність і доцільність. Для кожного наведеного прикладу сформульовано дидактичну мету застосування комп’ютерних програм: для самоаналізу, рефлексії; як засіб розв’язання певного етапу задачі; для урізноманітнення методів і способів розв’язання задачі тощо.Документ Методологічні знання з курсу «Операційне числення»(ФОП Цьома С. П., 2020) Кугай Наталія Василівна; Kuhai Nataliia Vasylivna; Калініченко Микола Миколайович; Kalinichenko Mykola MykolaiovychРозглянуто методологічні знання різних рівнів, які притаманні курсу «Операційне числення». Наведено приклади ілюстрації методологічних знань за допомогою програмового матеріалу курсу «Операційне числення».Документ Методологічні знання конкретнонаукового рівня з навчальної дисципліни «комплексний аналіз» майбутнього вчителя математики(2016) Кугай Наталія Василівна; Kuhai Nataliia VasylivnaСтаття присвячена проблемі виокремлення методологічних знань майбутнього вчителя математики. У роботі розглянуто методологічні знання конкретнонаукового рівня з комплексного аналізу, зокрема: предмет, метод, фундаментальні поняття, факти комплексного аналізу, історія розвитку. З’ясовано зв’язок комплексного аналізу з навчальними дисциплінами математичного циклу. Проведено короткий порівняльний аналіз різних програм вивчення комплексного аналізу в Україні і в Польщі. Методи дослідження: теоретичний аналіз, синтез, аналогія, порівняння, порівняльно-історичний, системний підхід.Документ Формування вмінь майбутніх учителів математики застосовувати метод аналогій у процесі навчання дисциплін математичного спрямування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Кугай Наталія Василівна; Kuhai Nataliia Vasylivna; Калініченко Микола Миколайович; Kalinichenko Mykola MykolaiovychФормулювання проблеми. Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисциплін математичного спрямування є однією із актуальних проблем методичної науки. Як відомо, нині найпоширенішою серед дослідників є структурна модель методологічних знань, в якій виокремлено чотири рівні: філософський; загальнонауковий; конкретно науковий; технологічний. Метод аналогій відноситься до методологічних знань загальнонаукового рівня. Від сформованості вмінь застосовувати цей метод залежить і загальний рівень сформованості методологічних знань і вмінь студентів-математиків. Для успішного і ефективного засвоєння знань про метод аналогій і вмінь його застосовувати слід з'ясувати: що таке аналогія, на змісті якого навчального матеріалу і якими прийомами доцільно формувати вміння застосовувати метод аналогій. Матеріали і методи. Аналіз наукової, навчально-методичної літератури з проблеми дослідження (математики та методики навчання математики, методології, логіки), порівняння, узагальнення. Результати. Обґрунтовано, що у навчанні дисциплін аналогію слід розглядати і як схожість між поняттями, і як логічний висновок, і як метод пізнання. Розглянуто приклади тем з різних математичних дисциплін, на матеріалі яких доцільно формувати вміння застосовувати аналогію. Вказано прийоми формування методологічних вмінь майбутніх учителів математики застосовувати метод аналогій. Наведено приклади, в яких висновок за аналогією приводить до хибних тверджень. Висновки. Для свідомого формування знань про метод аналогій та вмінь цей метод застосовувати слід як найраніше ознайомити студентів з цим методом, показати можливості його застосування у процесі навчання різних дисциплін математичного циклу, прийоми формування вміння застосовувати метод аналогій. Важливим фактором для застосування методу аналогій як методу пізнання є демонстрація прикладів неправомірного використання аналогії.Документ Характеристика методологічних знань конкретно наукового рівня з комплексного аналізу(2015) Кугай Наталія Василівна; Kuhai Nataliia VasylivnaСхарактеризовано методологічні знання конкретно наукового рівня. Виокремлено методологічні знання майбутнього вчителя математики з курсу «Комплексний аналіз».