Перегляд за Автор "Kurok Vira Panasivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження компонентів діяльності вчителя як передумова створення її моделі(2015) Курок Віра Панасівна; Kurok Vira PanasivnaУ статті проаналізовано різні погляди на визначення компонентів професійної діяльності вчителя, запропоновано деякі підходи до створення моделі діяльності фахівця на сучасному етапі розвитку суспільства. Автором зазначено, що в наукових студіях переважає усталений підхід стосовно того, що для реалізації виховної функції необхідно мати високу мораль, інформаційної – високий інтелект, дослідницької – здатність до творчості, комунікативної – уміння спілкуватися, а для виконання навчальної функції – професійну компетентність.Документ Дуальна освіта як інноваційна форма підготовки фахівців у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Курок Віра Панасівна; Kurok Vira Panasivna; Гребеник Антон; Hrebenyk AntonУ статті представлено та охарактеризовано дуальну освіту як інноваційну форму підготовки фахівців у закладах освіти; зосереджено увагу на ролі практичної підготовки фахівця як невід’ємної умови професійного ставлення в період ринкової трансформації економіки; зроблено посилання на досвід Німеччини у впровадженні дуальної освіті, на нормативні документи цієї країни та нашої держави: окреслено коло осіб, які мають право на здобуття освіти за дуальною формою навчання, та перспективи їх працевлаштування. Акцентовано, що при цьому практична підготовка є невід’ємною умовою професійного становлення, а дуальна форма здобуття освіти є актуальною та затребуваною часом.Документ Мотиваційно-ціннісна орієнтація на використання історичного досвіду в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів(2015) Курок Віра Панасівна; Kurok Vira Panasivna; Шевель Б. О.; Shevel B. O.; Медвідь С. С.; Medvid S. S.У статті обґрунтовано доцільність упровадження спецкурсу «Історія інженерно-педагогічної освіти України» в систему підготовки студентів напряму 6.010104 «Професійна освіта». Зазначено, що сучасний розвиток суспільства потребує опанування історичних знань для вдосконалення професійної підготовки фахівців. Але існують суб’єктивні й об’єктивні чинники, що перешкоджають широкому використанню історичних здобутків у процесі підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. На основі проведеного дослідження було встановлено, що використання історичного досвід у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів сприяє підвищенню мотивації навчання, інтеграції знань студентів, усвідомленню перспектив подальшого розвитку системи інженерно-педагогічної освіти.Документ Підготовка вчителів технологій до реалізації міжпредметних зв’язків трудового навчання і креслення(2016) Курок Віра Панасівна; Kurok Vira Panasivna; Воїтелєва Галина Олександрівна; Voitelieva Halyna Oleksandrivna; Литвин Ольга Миколаївна; Lytvyn Olha MykolaivnaУ статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття міжпредметні зв’язки, охарактеризовано зміст навчальних програм шкільних предметів трудове навчання та креслення, обґрунтовано можливість здійснення міжпредметних зв’язків цих предметів і випереджальний характер трудового навчання в даних зв’язках. Розкрито можливості підготовки майбутнього вчителя технологій до забезпечення міжпредметних зв’язків трудового навчання та креслення. Виділені вміння майбутніх учителів технологій реалізувати міжпредметні зв’язки трудового навчання і креслення з урахуванням випереджального характеру трудового навчання.Документ Теоретичні та методичні засади розвитку інноваційної культури майбутнього керівника закладу загальної середньої освіти у процесі магістерської підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Курок Віра Панасівна; Kurok Vira PanasivnaУ статті схарактеризовано основні теоретичні та методичні заходи розвитку інноваційної культури майбутнього керівника закладу загальної середньої освіти. Визначається зміст основних понять, принципів і підходів до формування культури керівника закладу освіти, обґрунтовується необхідність цілеспрямованої підготовки майбутнього керівника установи до інноваційної діяльності в управлінні. Готовність педагога до інноваційної діяльності визначається важливою професійною якістю. Розглянуто інноваційну культуру керівника закладу загальної середньої освіти як складову його загальної культури. Відзначено, що інноваційна культура керівника закладу загальної середньої освіти пов’язана з його інноваційним і творчим мисленням, є основою його самореалізації.Документ Формування громадянськості фахівців у процесі підготовки в закладі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Курок Віра Панасівна; Kurok Vira PanasivnaУ статті аналізуються сучасні тенденції формування громадянськості фахівців у процесі підготовки в закладі вищої освіти. Обґрунтовано, що громадянськість - це складне інтегроване утворення особистості, що формується у процесі громадянського виховання, складниками якого є патріотичне, правове та моральне виховання. Розглянуто теоретичні основи понять «громадянська компетентність», «громадянська відповідальність», «громадянська активність» та «громадянська позиція» як складників громадянськості.