Перегляд за Автор "Kushnerov Oleksandr Serhiiovych"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація пошуку в електронній бібліотеці(2013) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr SerhiiovychВ статті коротко розглянуто історію виникнення електронних бібліотек, особливості їх функціонування, зазначено про обмеженість доступу до електронних версій друкованих періодичних видань. Наведено функціональну модель роботи авторської бібліотеки з автоматизованим пошуком матеріалів.Документ Алгоритмічно розв’язні задачі теорії графів(СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014) Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr Serhiiovych; Лукашова Тетяна Дмитрівна; Lukashova Tetiana DmytrivnaУ статті розглянуто програмне забезпечення яке застосовується для розв’язання деяких задач теорії графів.Документ Візуальна підримка алгоритму Дейкстри(2013) Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr Serhiiovych; Лукашова Тетяна Дмитрівна; Lukashova Tetiana DmytrivnaСучасне суспільство активно впроваджує інформаційні технології в повсякденне життя. Нові технічні засоби та програмне забезпечення впливають на результати наукових, практичних і теоретичних досліджень. Особливо активне впровадження спостерігається на теренах освітньої галузі. Створюється велика кількість програмних засобів підтримки, які можна не тільки безпосередньо використовувати під час навчання, а і організовувати самостійну роботу, дослідницьку діяльність, поліпшувати наочність моделювання процесів тощо.Документ Візуалізація алгоритму Крускала у середовищі програмування DELPHI(2014) Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr SerhiiovychУ статті розглянуто один із алгоритмів пошуку остовного дерева мінімальної ваги зв’язного зваженого графа – алгоритм Крускала та наведено фрагмент авторської візуальної реалізації даного алгоритму у комп’ютерному середовищі програмування Delphi.Документ Досвід організації дослідницької діяльності студентів з дискретної математики(2013) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr SerhiiovychСтаття присвячена організації студентської науково-дослідницької роботи на прикладі реалізації алгоритму Дейкстри – алгоритму знаходження найкоротшої відстані на графах. Згаданий алгоритм реалізовано засобами візуального програмування Delphi і впроваджено в навчальний процес Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка. В статті наведено ідею практичної реалізації згаданого алгоритму та скріншоти створеної авторської оболонки.Документ Про деякі застосування теорії графів(2015) Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr Serhiiovych; Лукашова Тетяна Дмитрівна; Lukashova Tetiana DmytrivnaУ статті розглянуто деякі застосування теорії графів в науці та техніці, а саме як графи застосовуються в інформації, хімії,біології, медицині, фізиці, екології, психології та соціології, архітектурі та будівництві.Документ Розфарбовування графів(2015) Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr Serhiiovych; Лукашова Тетяна Дмитрівна; Lukashova Tetiana DmytrivnaУ статті розглянуто розфарбовування графів, поняття хроматичного числа та проблему чотирьох фарб. Наведено приклади розфарбування графів в вигляді малюнків.Документ Створення електронного курсу на базі середовища eAuthor(СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2013) Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr Serhiiovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaСучасні технології навчання з необхідністю передбачають використання технічних пристроїв та електронного контенту. Удосконалення традиційних методик рухається у напрямку електронних технологій, які базуються на ІКТ і електронних навчальних ресурсах. І якщо змістове наповнення курсу для пересічного вчителя чи викладача не є перешкодою організації якісного навчання, то уміння осучаснити форму подання матеріалу, тобто передбачити і візуалізацію, і анімацію, і автоматизоване тестування тощо, може не кожен. Саме тому сучасними фірмами-розробниками комп’ютерних продуктів пропонуються середовища для створення сучасного навчального контенту.