Перегляд за Автор "Kuzmina O. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз особливостей життєдіяльності й побуту дітей в умовах інтернатної установи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Кузьміна О. В.; Kuzmina O. V.У статті доведено, що в процесі формування життєвої компетентності у вихованців інтернатних установ необхідно враховувати специфіку їх розвитку, стан здоров’я, причини потрапляння дитини в інтернатну установу, особливості її доінтернатного життя, а також особливості життя в інтернатній установі. Визначено умови попередження розвитку депривації вихованців інтернатних закладів. Встановлено основні недоліки виховної роботи з учнями загальноосвітніх шкіл-інтернатів.Документ Використання інтерактивних технологій у соціально-педагогічній роботі з формування життєвої компетентності учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Кузьміна О. В.; Kuzmina O. V.У статті доведено, що зараз вагомого значення набувають інтерактивні технології в роботі зі старшокласниками загальноосвітніх шкіл-інтернатів, оскільки, використовуючи їх систематично у процесі виховної роботи, можна проектувати ситуації їх майбутнього життя, взаємини, завдання різного характеру, тобто створювати підґрунтя для формування життєвої компетентності учнів.Документ Кіберсоціалізація – невід′ємна частина процесу формування життєвої компетентності сучасної молоді(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Кузьміна О. В.; Kuzmina O. V.В останній час з′явилися відносно нові типи погроз життєдіяльності людини: інтернет-погроза та погроза духовності. Їхня небезпека стрімко наростає, аж до погроз безпеки країни, і вимагає адекватних соціальних відповідей. Особливо небезпечні вони для підлітків у зв’язку з підвищеною уразливістю їх ще не повністю сформованої психіки. Два цих види погроз частково перетинаються й поєднуються. У статті доведено, що формування життєвої компетентності молоді взаємозалежно із впливом Інтернету й забезпечується розробкою навчально-виховних програм, які дозволяють судити про склад і зміст сформованої життєвої компетентності.