Перегляд за Автор "Kylyvnyk Viktoriia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інноваційних мультимедійних технологій для формування мовних компетентностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Юрченко Мирослава; Yurchenko Myroslava; Киливник Вікторія; Kylyvnyk ViktoriiaРозкрито дидактичні особливості застосування інноваційних мультимедійних технологій (далі ІМТ) у процесі формування мовних компетентностей. Наведено етапи використання мультимедійних технологій навчання. Підкреслено, що при формуванні мовних компетентностей за допомогою мультимедіа варто основну увагу приділяти саме розвитку умінь здобувачів освіти в забезпеченні роботи з усіма видами мовленнєвої діяльності: говоріння, аудіювання, читання та письмо. Визначено, що сучасні ІМТ не лише допомагають сформувати індивідуальний стиль навчального процесу, а й максимально наблизити його до реалій життя. Використання мультимедійних програм в освітньому забезпечені навчальних закладів є одним із найефективніших спосібів презентації мови в її природних умовах та комунікаціях.Документ Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Киливник Вікторія; Kylyvnyk ViktoriiaУ статті акцентовано на зміні сутності соціокультурної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, що викликана соціальною та академічною мобільністю сучасного громадянина України і полягає в допомозі йому глибоко відчувати свою приналежність до рідного народу, усвідомлювати себе громадянином батьківщини й одночасно суб'єктом полікультурної та мультилінгвальної світової цивілізації. Доведено, що використання інтегрованих завдань професійного спрямування з варіативним змістом, як одна з педагогічних умов, моделює майбутню педагогічну діяльність майбутнього вчителя іноземної мови, чим забезпечує міцність сформованості соціокультурної компетентності. Показано, що виявлення зв'язків між мовою та культурою народу, що є носієм цієї мови, будучи надзвичайно важливим в усвідомленні майбутнім учителем соціокультурних знань, не є для студента очевидним; акцентувати на ньому вдається за допомогою навідних та проблемних запитань, а також за умови групової роботи студентів. Подана порівняльна характеристика традиційних та інноваційних методів і зазначено на оптимальному їх поєднанні з метою ефективного формування соціокультурної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови.