Перегляд за Автор "Kyselov Valerii Oleksandrovych"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз сучасного стану впровадження спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaСтаття присвячена аналізу впровадження форм і методів як спортивно-масової, так і фізкультурно-оздоровчої роботи закладів загальної середньої освіти. У даній статті розкривається загальні поняття спортивно-масової фізкультурно-оздоровчої роботи та їх значення в підготовці майбутніх фахівців фізичної культури та спорту до фахової діяльності в сучасних реаліях роботи Нової української школи. Доведено, що одним із першочергових є завдань для закладів вищої освіти є підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, у яких маю бути сформувані вміння організації спортивно-масових, фізкультурних та оздоровчих заходів, керування гуртками рекреаційно-оздоровчого характеру, ведення спортивних секцій та планування позакласної роботи.Документ Готовність вчителя фізичної культури до організації спортивно-масових заходів: холістичний підхід(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii OleksandrovychУ монографії розкриваються теоретичні і практичні апекти готовності вчителя фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу. Монографія призначена для науковців, науково-педагогічних працівників, здобувачів освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, аспірантів, докторантів, які досліджують професійну підготовку майбутніх фахівців фізичної культури і спорту у закладах вищої освіти.Документ Можливості неформальної освіти у формуванні готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Балашов Дмитро Іванович; Balashov Dmytro IvanovychФормулювання проблеми. Проблему вдосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання доцільно вирішувати шляхом формування їхньої професійної майстерності не лише у процесі формальної освіти у ЗВО, але й шляхом неформального навчання. Метою дослідження є представити аналіз стану підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів засобами неформальної освіти Матеріали і методи. Теоретичні методи: системний аналіз наукової, психолого-педагогічної, методичної літератури; узагальнення та систематизація. Емпіричні методи: анкетування. Результати. Завданням неформальної освіти у галузі ФКіС передбачено створення умов для покращення стану здоров'я, формування мотиваційно-ціннісних установок для повної реалізації свого фізичного, психічного, духовного потенціалу, засвоєння знань про сутність здоров'я і здорового способу життя, розвиток умінь та навичок щодо самостійної оцінки свого здоров'я, виховання відповідальності за вибраний стиль поведінки щодо власного здоров'я. Вирішення цих завдань у системі неформальної освіти, зокрема під час проведення фізкультпауз; занять спортивних секцій, груп аеробіки, шейпінгу, фітнесу, відвідування тренажерної зали тощо; проведення масових фізкультурно-спортивних заходів змагального характеру; масових фізкультурно-спортивних заходів, слугуватиме формуванню відповідних компетентностей у студентів. Для студентів експериментальних груп нами пропонувалася участь у різноманітних масових фізкультурно-спортивних заходах змагального характеру: чемпіонати з баскетболу, футболу тощо, тренінги, у тому числі онлайн; флешмоби; спортивно-розважальні ігри, проведення педагогічної практики в умовах неформальної освіти ЗЗСО, а також тренінгів, воркшопів та майстер-класів від провідних учителів фізичної культури та тренерів м. Суми тощо. Висновки. Підтверджено вплив участі майбутніх учителів фізичної культури у заходах неформальної освіти на формування їх готовності до організації спортивно-масових заходів.Документ Особливості розвитку швидкісних якостей у хлопців 11-12 років, які займаються настільним тенісом(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Федоришин Іван; Fedoryshyn Ivan; Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii OleksandrovychВ статті розглядаються особливості розвитку швидкісних якостей у хлопців 11-12 років, які займаються настільним тенісом. Проводиться аналіз фізіологічних особливостей дітей цього віку, та на його основі наводяться перспективні методи та засоби, можливі для застосування в тренувальному процесі.Документ Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii OleksandrovychДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.04 теорія і методика професійної освіти. Сумський державний педагогічний університет імені Л.С. Макаренка. - Суми, 2021. Дисертаційне дослідження присвячене проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу. Схарактеризовано сутність категорій «готовність майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу», «організація спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу». Розроблено й теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічну модель, яка розглядається з позиції системного, діяльнісного, компетентнісного, культурологічного та особистісио-орієнтованого методологічних підходів, передбачає дотримання низки загальних дидактичних та специфічних принципів професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, принципів холістичної фізкультурної освіти, принципів організації спортивно-масових заходів. Розроблено діагностичний інструментарій як комплекс відповідних критеріїв і показників, за якими схарактеризовано три рівні готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу. Проведено статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту і підтверджено ефективність розробленої організаційно-педагогічної моделі.Документ Робочий зошит студента-практиканта з виробничої практики (тренерської)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кисельов Валерій Олександрович; Бермудес Діана Валеріївна; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Bermudes Diana ValeriivnaУ робочому зошиті викладені бланки документів з виробничої практики (тренерської), які допоможуть студентам виконати завдання з виробничої практики і сприятимуть в оформленні звітної документації. Методичні рекомендації пропонуються керівникам і методистам практик, здобувачам вищої освіти денної та заочної форми навчання за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт факультетів та інститутів фізичної культури педагогічних університетів.Документ Розвиток швидкісно-силових якостей студентів-спортсменів групи підвищення спортивної майстерності засобами кросфіту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Самохвалова Ірина Юріївна; Samokhvalova Iryna YuriivnaУ статті визначена динаміка розвитку швидкісно-силових якостей студентів групи підвищення спортивної майстерності з волейболу, які є членами студентської збірної команди Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, під впливом розробленої тренувальної програми «кросфіт». У дослідженні взяли участь 20 здобувачів вищої освіти 1-4 курсів віком 17-21 рік. Дослідження тривало 4 місяці. У процесі педагогічного дослідження нами було розроблено й упроваджено в навчально-тренувальний процес студентської збірної команди з волейболу експериментальної групи методику розвитку швидкісносилових якостей з використанням засобів тренувальної системи «кросфіт». У ході підготовки статті були використані такі методи дослідження: проаналізовано науково-методичну літературу; зроблено педагогічне тестування та педагогічний експеримент; методи математичної статистики. До змісту основної частини навчально-тренувальних занять в експериментальній групі було впроваджено вправи для розвитку швидкісно-силові якостей (підтягування «Кіпінг», згинання-розгинання рук в упорі лежачі, вправи для м’язів живота «Сітап», різні варіанти стрибкових вправ «Джампінг-Джек», вправи з обтяженням, «човниковий біг», «бурпі»), які були розраховані на 4 місяці і містив 5-6 комплексів вправ у раунді. На кожному окремому навчально-тренувальному занятті потрібно було виконати 4 раунди. Дозування навантаження коригувалося щомісячно для уникнення адаптації до навантаження, використовувалися вправи на гнучкість для відновлення еластичності м’язів та оптимізації рухливості суглобів. Проведення дослідження із застосуванням педагогічних тестів визначило ефективність розробленої та впровадженої нами методики розвитку силових, швидкісних якостей волейболістів з використанням засобів тренувальної програми «кросфіт» для студентів групи підвищення спортивної майстерності з волейболу 17-21 років. Під впливом пропонованого комплексу для розвитку швидкісно-силових вправ відбулися позитивні зміни.Документ Характеристика комплексної підготовки футбольного арбітра(2023) Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii OleksandrovychУ статті розглянуто важливість проблеми ефективності суддівської діяльності, яка полягає в комплексній підготовціфутбольного арбітра. Нами було вивчено основні характеристики підготовки сучасного футбольного рефері, зокрема теоретичної, фізичної, практичної, психологічної, адже підвищення рівня гравців можливе лише в умовах нормального спортивногосуперництва, коли якість суддівства не вступає у протиріччя з правилами гри. Обґрунтовано ефективність медико-біологічного контролю у процесі комплексної підготовки футбольного судді. Розкрито особливість ролі арбітра та інших офіційних осіб матчу як невід’ємних учасників футбольного поєдинку.