Перегляд за Автор "Li Tsziatsi"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Констатувальна діагностика рівня сформованості художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики(2017) Лі Цзяці; Li TsziatsiУ статті розглянуто розроблену методику діагностики рівнів сформованості художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики. Здійснено вибір відповідного «наукового інструментарію» для проведення констатувального експерименту, що складається з оптимальної сукупності критеріїв і показників виявлення рівня сформованості художньо-проектних умінь студентів. Відповідно до вибраних критеріїв і показників уточнено методи діагностики й завдання. Проаналізовано рівень сформованості художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики та зроблено відповідні висновки для подальшої розробки методики їх формування.Документ Специфіка підготовки майбутнього вчителя музики до здійснення художньо-проектної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Лі Цзяці; Li TsziatsiУ статті проведено аналіз досліджень присвячених проблемі викоритання проектних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Розглядаються можливості навчальновиховного процесу музично-педагогічних факультетів щодо залучення студентів до проектної діяльності. Акцентується увага на особливостях художньо-проектної діяльністі майбутнього вчителя музики, що зумовлено особливими формами пізнання, властивими тільки мистецтву. Осмислюється роль художніх образів мистецтва у змістовому наповненні художньо-проектної діяльності.