Перегляд за Автор "Litsman Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання електронних засобів навчання на уроках хімії основної школи(2013) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Марченко Л. І.; Marchenko L. I.Стаття присвячена дослідженню проблеми методики використання електронних засобів навчального призначення у процесі вивчення хімії в основній школі. Проаналізовано приклади використання електронних засобів навчального призначення на таких типах уроків, як: засвоєння нових знань, формування навичок і вмінь, узагальнення й систематизації знань, практичного застосування знань, навичок, умінь, контролю й корекції знань. Зроблено висновки про доцільність і можливість застосування різних видів електронних засобів на уроках хімії різного типу в поєднанні з традиційними засобами навчання, зокрема, хімічним експериментом.Документ Методи навчання узагальнення і систематизації знань з хімії учнів основної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Диченко Тетяна Василівна; Dychenko Tetiana VasylivnaУ статті висвітлюється проблема узагальнення і систематизації знань з хімії. Представлено методику використання методів навчання узагальнення і систематизації знань з хімії учнів основної школи. Запропоновано застосування алгоритмізованого, проблемного, пошукового, дослідницького методів на етапах формування, розвитку і закріплення узагальнення та систематизації знань.Документ Методика використання програмних засобів навчання на уроках хімії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Чайченко Надія Натанівна; Chaichenko Nadiia Natanivna; Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Бєльська А. С.; Bielska A. S.У статті висвітлюється проблема застосування програмних засобів навчання на уроках хімії у профільних класах загальноосвітньої школи. Розглядається методика використання комп’ютерних програм у процесі вивчення нового матеріалу, під час його узагальнення, систематизації та повторення.Документ Організація змішаного навчання за допомогою «Google Classroom» під час вивчення біоорганічної хімії здобувачами медичних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Швець Ольга Григорівна; Shvets Olha Hryhorivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaСтаття присвячена проблемі підвищення ефективності хімічної підготовки студентів спеціальності «Медицина». Обґрунтовано актуальність залучення електронного, мультимедійного та мобільного контенту в навчальний процес. Підтверджено, що умовою ефективності реалізації змішаного навчання є поєднання аудиторної та позааудиторної роботи. Здійснено експериментальну перевірку результативності застосування розробленої методики вивчення біоорганічної хімії в умовах змішаного навчання на платформі «Google Сlassroom». Установлено позитивний влив запропонованої методики на рівні навчальних досягнень студентів з хімії.Документ Проблеми та виклики дистанційного навчання хімії у закладах загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Харченко Юлія Володимирівна; Kharchenko Yuliia Volodymyrivna; Ліцман Юлія; Litsman YuliiaОстанніми роками у всьому світі невпинно зростає інтерес до організації освітнього процесу за допомогою технічних засобів навчання. Особливо гостро постало це питання у зв’язку із переходом закладів освіти до дистанційної форми навчання. У статті розкривається ряд проблем і викликів, що виникли в учнів закладів загальної середньої освіти у зв’язку з незапланованим, швидким і невизначеним за тривалістю переходом до дистанційної форми навчання. До основних недоліків, що заважають ефективній дистанційній освіті, педагоги відносять такі: залежність від технічних пристроїв і Інтернету; проблеми із зосередженням школярів; низький рівень інформаційнокомунікаційної компетентності учасників освітнього процесу; необ’єктивність оцінювання навчальних досягнень школярів; зростання навантаження на учасників освітнього процесу та інші. З метою всебічного вивчення означених проблем було проведене добровільне й анонімне анкетування школярів міста Суми та області. Наведено детальний аналіз проведеного опитування. Експериментально перевірено ефективність дистанційної форми проведення уроків хімії у сьомому класі шляхом розрахунку середнього балу і коефіцієнту засвоєння знань семикласниками. Зафіксовано від’ємну динаміку обох показників у тих випадках, коли навчальний матеріал вивчався школярами дистанційно в зв’язку із оголошенням загальнонаціонального карантину та переходом до онлайн-освіти. Так, середні бали знижувались на 5,66 і 5,17% за кожну наступну тему, що вивчались школярами дистанційно; коефіцієнти засвоєння знань зменшувались на 5,59 і 5,10% відповідно. Такі результати, на нашу думку, свідчать про необхідність вдосконалення існуючих у вітчизняній освіті підходів до впровадження дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти. Вважаємо, що постала гостра необхідність у розробці методичних рекомендацій стосовно викладання уроків хімії під час організації дистанційної форми навчання, з урахуванням специфіки цієї дисципліни.Документ Підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінюваня з хімії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Диченко Тетяна Василівна; Dychenko Tetiana Vasylivna; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaУ статті розглядається методика підготовки учнів, які не вивчають хімію на профільному рівні, до зовнішнього незалежного оцінювання з хімії. Обґрунтовано доцільність виділення підготовчого, інформаційного, навчального та коригувального напрямів у роботі викладача, що здійснює підготовку школярів до зовнішнього незалежного оцінювання з хімії.Документ Розвиток вміння систематизація у студентів при навчанні біоорганічної хімії(2015) Ліцман Юлія; Litsman YuliiaУ статті розглянуто методику систематизації знань з біоорганічної хімії студентів. Показано, що використання запропонованої методики сприяє розвитку у студентів вміння систематизувати навчальну інформацію.