Перегляд за Автор "Liui Tszin"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання про формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Люй Цзін; Liui TszinУ роботі виявлено стан розробленості проблеми, визначено поняттєвий апарат дослідження (концертність, концертування, концертно-виконавська компетентність). Розроблено структуру концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в контексті фахової (фортепіанної) підготовки. Обґрунтовано модель і методику формування їх концертновиконавської компетентності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки. Експериментально підтверджено ефективність впровадження моделі і реалізації методики формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки.Документ Теоретико-педагогічний аналіз концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Люй Цзін; Liui TszinУ статті здійснено теоретико-педагогічний аналіз формування художньо-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в умовах фахової підготовки; розкрито наукові підходи (мистецтвознавчий, культурологічний, педагогічний), на основі яких узагальнено зміст понять «виконавство», «концертно-виконавська компетентність». Проаналізовано педагогічні умови формування художньо-виконавської майстерності іноземних студентів під час навчання в магістратурі, визначено компонентну структуру досліджуваного явища.Документ Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Люй Цзін; Liui TszinДисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики професійної освіти щодо формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки. У роботі виявлено стан розробленості проблеми, визначено поняттєвий апарат дослідження (концертність, концертування, концертно-виконавська компетентність). Розроблено структуру концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в контексті фахової (фортепіанної) підготовки. Обґрунтовано модель і методику формування їх концертно-виконавської компетентності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки. Експериментально підтверджено ефективність впровадження моделі і реалізації методики формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури у процесі фахової (фортепіанної) підготовки.