Перегляд за Автор "Lobas O. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчально-ігрове проектування у контексті підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності(2014) Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Лобас О. М.; Lobas O. M.У статті аналізується урок у контексті особистісно-орієнтованого навчання; розглядаються можливості навчально-ігрового проектування у формуванні готовності студентів до інноваційної педагогічної діяльності. Доведено, що використання навчально-ігрових проектів як особистісно-орієнтованого, інтерактивного, дидактичного засобу дає змогу студентам відчути себе активними суб’єктами навчально-виховного процесу, встановити партнерську взаємодію у відносинах із викладачем, розвинути творчі, комунікативні та дослідницькі здібності. Визначено, що оцінювання та аналіз власної діяльності та діяльності студентів дозволяє розвинути рефлексивні навички.Документ Принцип наступності самостійної роботи учнів і студентів(2013) Лобас О. М.; Lobas O. M.; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena MykhailivnaУ статті порушується проблема підготовки учнів (пропедевтики самостійної роботи), що є об’єктивною на шляху реалізації оновленого змісту навчання і адаптації основних компонентів сучасного шкільного навчального процесу відповідно до вимог вищої освіти. На основі аналізу психолого-педагогічних і методичних джерел уточнюється поняття мотивації як психологічну категорію; як джерело активності і одночасно як систему спонукання будь-якої діяльності; як умову для створення в учнів інтересу до змісту навчання і до самої навчальної діяльності. Розглядаються можливості застосування ІКТ , що сприяють розвитку особистості учня та його підготовки до вільного і комфортного життя в умовах інформаційного суспільства.