Перегляд за Автор "Lukianova S. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптація учнів 5-х класів в процесі вивчення математики(2016) Лук'янова С. М.; Lukianova S. M.; Насадюк Т. О.; Nasadiuk T. O.У статті розглянуто проблему адаптації учнів 5-х класів до особливостей процесу вивчення математики в основній школі. Аналіз психологічних особливостей дітей 10–11-річного віку дозволив виділити типові труднощі адаптації дітей молодшого підліткового віку до вивчення математики в 5-му класі, вказати на можливі причини їх виникнення та запропонувати рекомендації для їх недопущення й усунення. Використання даних рекомендацій на практиці вчителями початкової школи та вчителями математики основної школи сприятиме уникненню ефекту «відчуження знань», більш успішному засвоєнню п’ятикласниками начального матеріалу з математики, підвищенню їх навчальної мотивації та пізнавальної активності.Документ Про деякі особливості створення креативного освітнього середовища в педагогічному вузі(2015) Лук'янова С. М.; Lukianova S. M.В статті висвітлена проблема ролі креативного освітнього середовища для професійного становлення майбутнього вчителя математики. Виділено ключові ознаки креативного освітнього середовища. Розглянуто особливості проектування і моделювання освітнього середовища фахової підготовки студентів педагогічних вузів.Документ Підготовка майбутніх вчителів математики до організації навчально-дослідницької діяльності учнів під час вивчення елективних курсів з математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Лук'янова С. М.; Lukianova S. M.Стаття присвячена проблемі підготовки випускників педагогічних ВНЗ до організації навчально-дослідницької роботи з учнями в класах різного профілю. Розглянуто шляхи ознайомлення студентів педагогічних вузів із особливостями організації і педагогічного керівництва навчально-дослідницькою діяльністю учнів під час вивчення елективних курсів.Документ Формування ключових і спеціально-предметних компетентностей учнів основної школи під час навчання алгебри із застосуванням проектних технологій(2016) Лук'янова С. М.; Lukianova S. M.; Мовчан С. М.; Movchan S. M.У статті автор наводить приклад навчального проекту «Функція як математична модель реальних процесів». Цей проект учитель може організувати для учнів 7–9 класів під час вивчення змістової лінії «Функції». Автор описує види та характеристики ключових компетентностей учнів, задіяних у виконанні завдань навчального проекту: уміння вчитися, компетентність із інформаційно-комунікаційних технологій, соціальна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, громадянська та підприємницька компетентності. Автор пропонує спеціально-предметні компетентності розвивати відповідно до тем навчальної програми з алгебри за окремими напрямами. У статті подано таблицю, у якій детально проаналізовано проектні напрями й характеристики спеціально-предметних компетентностей.