Перегляд за Автор "Marinskykh Yu. M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Метод укрупнення дидактичних одиниць засвоєння в наочних засобах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Мар'їнських Ю. M.; Marinskykh Yu. M.У статті розглянуто метод укрупнення дидактичних одиниць засвоєння в наочних засобах навчання. Викладена процедура структурування навчального матеріалу розробленими способами та прийомами за допомогою системоутворюючих навчальних елементів. Результати запропоновані у вигляді структурних навчальних таблиць повнокольорового зображенняДокумент Науково-дослідна робота студентів зі створення проектів відновлюваної енергетики(2015) Мар'їнських Ю. M.; Marinskykh Yu. M.; Шкіра А. М.; Shkira A. M.У статті запропонована послідовність дій і навичок з проектування студентами енергосистем, що дозволяє сформувати їх професійну компетентність, необхідну для майбутніх інженерів. У процесі науково-дослідної роботи викладачів зі студентами останні набувають навичок роботи з матеріалами за результатами патентного пошуку. Важливо також проводити науково-дослідні роботи з пошуку зовсім інших шляхів і напрямів зі створення принципово інших технологій та отримання екологічно чистої енергії. Виявлено такі етапи науково-пізнавальної діяльності студентів. Спочатку – підготовчий – це усвідомлення проблеми енергетики й формування потреби розуміння вирішення її хоча б частково. Наступний етап – пошуково-мобілізаційний: це створення умов і засобів наукового пошуку. Після чого – виконавчо-реалізуючий, на якому конкретно створюються проекти під керівництвом наукового керівника. Заключний етап – це алгоритм дій, які спрямовані на практичну реалізацію проекту.Документ Тренінг і контрольно-навчальна діяльність у системі укрупнення дидактичних одиниць(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Мар'їнських Ю. M.; Marinskykh Yu. M.; Щеголькова В. О.; Shcheholkova V. O.У статті розроблено способи зі створення контрольно-навчаючих завдань, адекватних методичній системі укрупнення дидактичних одиниць засвоєння. Запропоновано методику послідовного виконання різнорівневих завдань, що забезпечують ефективне засвоєння навчального матеріалу дидактичних одиниць.