Перегляд за Автор "Medynska Svitlana Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оптимізація та вдосконалення організації іншомовної підготовки науково-педагогічних працівників в умовах глобалізаційних змін у галузі вищої освіти України(2016) Мединська Світлана Іванівна; Medynska Svitlana IvanivnaУ статті розглядаються питання організації ефективної іншомовної підготовки науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів в умовах розвитку освітнього простору під впливом глобалізаційних процесів. Розглянуто особливості підходу дорослих до навчання й оптимальні умови для оволодіння іншомовною компетенцією. Проаналізовано існуючі підходи до навчання дорослих іноземної мови з метою визначення основних проблемних питань, серед яких варто зазначити організацію навчального процесу, фінансування проекту та мотиваційні фактори, і запропоновано оптимальні шляхи усунення цих проблем з урахуванням специфіки даної категорії слухачів.Документ Особливості організації навчання ділових презентацій іноземною мовою в професійній підготовці студентів економічних спеціальностей(2013) Мединська Світлана Іванівна; Medynska Svitlana IvanivnaСтаття розглядає питання раціонального навчання успішних ділових презентацій як складової частини формування англомовних комунікативних навичок і вмінь у студентів економічних спеціальностей. Запропоновано поетапний підхід з описом специфіки організації навчання й визначенням доцільного навчального матеріалу в умовах обмеженості навчального навантаження з обґрунтуванням необхідності формування навичок даного виду професійної діяльності як невід’ємної частки процесу навчання іншомовного ділового спілкування.Документ Сучасні інтерактивні та інформаційно-комунікаційні технології навчання у вищій школі(2014) Крамаренко Т. В.; Kramarenko T. V.; Мединська Світлана Іванівна; Medynska Svitlana IvanivnaУ статті розглядаються сучасні інформаційно-комунікаційні та інтерактивні технології навчання, переваги їх застосування викладачами на практичних заняттях у вищій школі. Показано основні ознаки інтерактивних технологій: побудова навчання на взаємодії студента з навчальним середовищем; зміна взаємодії викладача і студентів: активність педагога поступається місцем активності студентів, а завдання викладача полягає у створенні умов для їх ініціативи; роль викладача як консультанта, організатора, джерело інформації; відсутність домінування будь-якого учасника навчання над іншими. Розглянуто, що інформаційно-комунікаційні технології в освіті через їх потенціал сприяють реалізації таких дидактичних завдань, як підвищення якості освіти на основі взаємозв’язку загальнодидактичних принципів самостійності, активності й систематичності; розширення можливостей для безперервної освіти на основі реалізації принципів послідовності, доступності тощо.Документ Теоретичні засади та методичні аспекти іншомовної підготовки викладачів-предметників ВНЗ до подальшої участі в міжнародних проектах в умовах інноваційного розвитку освітнього простору(2015) Мединська Світлана Іванівна; Medynska Svitlana IvanivnaУ статті розглядаються питання ефективної іншомовної підготовки викладачів фахових дисциплін вищих навчальних закладів України економічного профілю для участі в міжнародних проектах в умовах інноваційного розвитку освітнього простору. Розглянуто особливості підходу дорослих до вивчення іноземної мови, їх переваги й обмежувальні фактори, оптимальні умови для занурення в мовне середовище. Проаналізовано існуючі підходи до навчання іноземної мови майбутніх фахівців із метою розробки методологічних засад для навчання викладачів, тобто досвідчених фахівців, з урахуванням психологічних, соціальних і лінгвістичних факторів. Запропоновано оптимальну організацію навчального процесу на базі зарубіжних навчально-методичних матеріалів з урахуванням специфіки оцінювання та контролю даної категорії слухачів.