Перегляд за Автор "Palshkova Iryna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміст пізнання професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи(2015) Пальшкова Ірина Олександрівна; Palshkova Iryna OleksandrivnaУ статті визначено зміст і методи професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи. Крім того, уточнено зміст того, що має бути визначеним процесі формування професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи, а також уточнено, яким методом пізнання має забезпечуватися цей процес. Саме потреба в уточненні дослідницької позиції зумовлена феноменом професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи, його принциповою відмінністю за своїм походженням, сутністю та способом існування від природних. Також визначено приналежність культурних і соціальних явищ до світу вищих гуманістичних духовних цінностей, виявлено особливості цього зв’язку, що реалізується в процесі гуманітарного пізнання й у вигляді перебігу від артефакту до сенсу, від речі до її цінності, від простого відображення у свідомості людини до розуміння того, що спонукало людину до акту творення.Документ Стан підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Пальшкова Ірина Олександрівна; Palshkova Iryna OleksandrivnaСтаття присвячена дослідженню проблеми підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності. На підставі аналізу загальних теоретичних підходів до змісту здоров’язбережувальної діяльності подано авторську позицію щодо визначеного конструкта. Розглянуто структуру підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності, яка складається з мотиваційно-когнітивної, операційно-коригувальної й оцінно-рефлексивної складових із показниками, відповідно до яких було дібрано мануал діагностувальних методик.Документ Стан підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Пальшкова Ірина Олександрівна; Palshkova Iryna OleksandrivnaСтаття присвячена дослідженню проблеми підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності. На підставі аналізу загальних теоретичних підходів до змісту здоров’язбережувальної діяльності подано авторську позицію щодо визначеного конструкта. Розглянуто структуру підготовленості майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності, яка складається з мотиваційно-когнітивної, операційно-коригувальної та оцінно-рефлексивної складових із показниками, відповідно до яких було дібрано мануал діагностувальних методик.