Перегляд за Автор "Parshuk S. M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічна комунікація як складова професійної ідентичності майбутніх учителів початкової школи(2015) Паршук С. М.; Parshuk S. M.; Круглова Н. С.; Kruhlova N. S.У статті розглянута педагогічна комунікація як важливий чинник професійної ідентичності. Метою даної роботи є розкриття поняття педагогічна комунікація в аспекті професійної ідентичності; виявлення педагогічних умов формування комунікативних умінь учителя. Аналіз сучасної педагогічної практики засвідчує наявність суперечностей між високим рівнем професійних знань, умінь, навичок учителів і неспроможністю передати їх учням, невмінням залучати дітей до творчої діяльності, створювати доброзичливу атмосферу, встановлювати з ними психологічний і педагогічний контакт, керувати власним емоційним станом. Доведено, що спілкування відіграє значну роль при вирішенні навчально-виховних завдань педагогічної діяльності. Добре розвинені комунікативні вміння потрібні вчителю для створення оптимального педагогічного клімату.