Перегляд за Автор "Poliakova A. S."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчально-музичний потенціал молодших школярів: розкриття теоретичної сутності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Полякова А. С.; Poliakova A. S.У статті проаналізовано визначення потенціалу в різних аспектах: філософському, психологічному, педагогічному, музикознавчому тощо. Розглянуто сукупність педагогічних умов, які дозволяють забезпечити ефективний розвиток навчально-музичного потенціалу учнів початкової школи. Надано сутнісні характеристики потенціалу як феномену, що визначає унікальність життєдіяльності людини, виступаючи чинником її певного саморозвитку. Наголошено, що потенціал є своєрідною внутрішньою силою, що характеризується спроможністю впливати і активізувати навчання як діяльність, за результатами якої й визначається міра сформованості та розвиненості особистості.