Перегляд за Автор "Radchenko Yu. L."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Readiness to Innovative Activity in the Process of Pedagogical Practice as an Important Professional Quality of Future Teachers(2015) Калюжна Т. Г.; Kaliuzhna T. H.; Радченко Ю. Л.; Radchenko Yu. L.Визначено термін «готовність до інноваційної педагогічної діяльності» як особистісно-професійну якість, що характеризується усвідомленням значущості та зацікавленості студента здійснювати інноваційну діяльність на інноваційних засадах; наявністю мотивації з одночасним набуттям спеціальних знань, умінь, які забезпе¬чують організацію інноваційної педагогічної діяльності; потребами творчої само реалізації і професійного вдосконалення. З’ясовано, що під час проходження педагогічної практики у ВНЗ відбувається формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх учителів. Визначено структурні компоненти готовності до інноваційної педагогічної діяльності. Виокремлено педагогічні умови формування готовності студентів до інноваційної педагогічної діяльності у процесі педагогічної практики.Документ Технологізація навчально-виховного процесу професійної підготовки вчителя в контексті педагогічної спадщини А. Макаренка(2013) Радченко Ю. Л.; Radchenko Yu. L.У статті розглянуто теоретичні питання технологізації процесу професійної підготовки сучасного вчителя, зокрема її зміст і сутність. Встановлено місце творчості в технологізації навчально-виховного процесу. З’ясовано роль А. Макаренка в технологізації педагогічної діяльності. Розкрито провідні системотвірні компоненти педагогічної технології вченого. На основі ретроспективного історико-педагогічного аналізу провідних структурних компонентів педагогічної системи А. Макаренка, визначено їх значення для удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя в контексті технологізації навчально-виховного процесу.Документ Інноваційність вітчизняної історико-педагогічної спадщини в підготовці майбутніх учителів(2014) Радченко Ю. Л.; Radchenko Yu. L.У статті розглянуто сутність інноваційної діяльності та означено необхідність формування готовності майбутніх учителів до її здійснення. У цьому контексті актуалізується потреба наповнення компонентів педагогічного процесу нововведеннями, що мають інноваційний характер і спрямовані на підвищення ефективності здійснення освітнього процесу. Встановлено інноваційність вітчизняних історико-педагогічних ідей професійної підготовки вчителя в сучасних умовах модернізації вітчизняної освітньо-виховної системи. З’ясовано, що формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя в педагогічних закладах освіти Катеринославщини ХІХ – початку ХХ ст. здійснювалося на концептуально новій основі.