Перегляд за Автор "Radchuk Daria Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом як психолого-педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Радчук Дар’я Юріївна; Radchuk Daria YuriivnaУ статті розкрито теоретичні аспекти процесу формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом. Наголошується, що готовність старшокласника до професійного самовизначення, як особистісне новоутворення, формується у процесі цілеспрямованого педагогічного впливу й забезпечує узгодження старшокласником знань про зміст і структуру робітничих та технічних професій і їх вимоги до суб’єкта зі сформованими в процесі розвитку пріоритетними можливостями та потребами. Узгодження учнем вимог майбутньої професії та власних можливостей здійснюється через профорієнтаційну діяльність, яка організовується й керується педагогом.Документ Формування у старшокласників зі зниженим слухом спрямованості на майбутній професійний успіх в умовах спеціального закладу освіти(2021) Радчук Дар’я Юріївна; Radchuk Daria Yuriivna; Кульбіда Світлана Вікторівна; Kulbida Svitlana ViktorivnaОб’єктом дослідження є процес формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом. Предмет дослідження – особливості формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом старшого шкільного віку в процесі трудового навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність впровадження програми з формування у старшокласників зі зниженим слухом спрямованості на майбутній професійний успіх в умовах спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти процесу формування в учнів зі зниженим слухом спрямованості на майбутній професійний успіх, дано визначення основних понять, проаналізовано особливості формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів означеної нозології. У другому розділі висвітлено організацію процесу формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом в процесі трудового навчання, розкрито напрями зазначеного процесу, які передбачають здійснення контролю, корекції професійних планів; формування основ для соціально-професійної адаптації, формування професійних інтересів. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності використання засобів трудового навчання в процесі формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом, висвітлено зміст програми з формування зазначеної спрямованості в учнів зі зниженим слухом старших класів в умовах спеціального закладу освіти, який передбачає запровадження індивідуального підходу, що стає можливим через доступний для них зміст навчання, через особливий його темп і організацію, використання специфічних прийомів і способів корекційно-педагогічної роботи, які дозволяють сформувати позитивне відношення до майбутньої професії з урахуванням сучасних умов праці учнів означеної нозології. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.