Перегляд за Автор "Ranhelova P. P."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розв’язування та скаладання учнями задач на знаходження кількості чисел та їх дільників(2013) Рангелова П. П.; Ranhelova P. P.; Кристева Ю. Д.; Krysteva Yu. D.У статті пропонується методика навчання учнів розвязувати задачі на знаходження кількості чисел та їх дільників. Методика надає можливість учням складати такі задачі. Розв’язування і складання різних математичних задач сприяє обхідних документів активізації мислення учнів у процесі їх навчання математики. Ці активізації мислення учнів у процесі навчання математики. У статті описаний досвід формування умінь розв’язувати і складати завдання на визначення кількості багатозначних чисел і їх дільників. Складання задач учнями самостійно допомагає перевести їх навчально-пізнавальну діяльність на більш високий рівень.Документ Формування інтересу до математики у дітей-білінгвів(2013) Стефанова Д. Р.; Stefanova D. R.; Рангелова П. П.; Ranhelova P. P.У роботі представлено досвід пробудження інтересу до математики в учнів-ромів шляхом створення відповідних умов, способів і засобів навчання. Невідвідування школи дітьми цієї групи – це явище, яке викликане комплексом причин. Ці причини можна розділити на кілька смислових груп: проблеми навчання, етнічні, сімейні, психологічні причини. Також встановлено, що складний зміст призводить до демотивації учнів, тобто у них немає мотивації, знижена воля, увага, пам’ять, мислення і так далі. З огляду на причини, через які діти-роми кидають школу, следует створити для них відповідні умови для підвищення їх математческих знань, принаймні на середньому рівні навчання. Такими умовами є позитивна мотивація, застосування різноманітних ідей для формування математичної мови і засвоєння математичної символіки, розвиток мислення учнів ромського походження.